مرجع خبری رئال مادرید : یورو اسپورت در گزارشی به مشکلات فصل رئال مادرید اشاره کرده است و البته به عملکرد ضعیف مدیران رئال در بازار نقل و انتقالات اشاراتی داشته است.

یکی از روش های همیشگی فلورنتینو پرز این است که رسانه های جریان اصلی اسپانیا را تحت سلطه خود می گیرد. به طور مثال پرز مارکا، آس، ال چیرینگیتو، ABC و بسیاری از رسانه های دیگر اسپانیایی را تحت کنترل خود دارد تا اخباری علیه او منتشر نکنند.

در این میان برخی رسانه های مستقل وجود دارند که کمی بیشتر حقایق را عیان می کنند. یورو اسپورت که رسانه کاملا مستقلی است، اخیرا گزارشی در مورد ایرادهای رئال در نقل و انتقالات آنچلوتی منتشر کرده است. در این گزارش به این نکته اشاره شده است که مدیران رئال در فصل گذشته نیز از مشکلات رئال مادرید خبر داشتند اما قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ را بهانه کردند تا هیچ خریدی در تابستان قبلی نداشته باشند.  حالا آنها در فصل جاری نیز می خواهند همه کاسه کوزه ها را سر آنچلوتی بشکنند و خود را از ایرادها مبرا سازند. رئال فعلا لالیگا را از دست داده و تنها راه نجات فصلش، کامبک زدن در کوپا یا پانزدهمین قهرمانی اروپا خواهد بود.

مدیران رئال مادرید در تابستان قبلی شوامنی و رودیگر را خریدند اما کاسمیرو که یکی از بنیان های تیم بود را فروختند.