مرجع خبری رئال مادرید : رینیر ژسوس مهاجم برزیلی در زمستان 2020 با 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و حالا پس از گذشت بیش از سه سال به یک سرمایه گذاری فاجعه برای رئال مادردی تبدیل شده است.

این بازیکن که حالا 21 سال سن دارد، دو فصل قرضی به دورتموند رفته و امسال هم قرضی راهی ژیرونا شد اما مصدومیت ها باعث شده تا فصل بسیار بدی داشته باشد. در حقیقت رینیر در فصل جاری فقط ده بازی داشته که کلا در سه تایش فیکس بوده است. او سه مصدومیت مختلف را تجربه کرده است و جایگاهش را در ترکیب ژیرونا از دست داده و در این تیم به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

در حقیقت سرمربی ژیرونا با خریدهای جدید ترجیح می دهد که کمتر به بازیکن سابق فلامینگو بازی بدهد. رینیر باید در پایان فصل به رئال مادرید برگردد و وکلایش باید با رئال صحبت کنند. این بازیکن می تواند در رئال بماند چرا که سهمیه غیراروپایی ها خالی شده و می تواند اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان رئال داشته باشد اما باشگاه در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت.

رینیر قطعا در فصل آینده هم در لالیگا خواهد بود. در حقیقت او می خواهد پاسپورت اسپانیایی بگیرد و به همین خاطر این بازیکن قطعا به تیمی خارج از اسپانیا نخواهد رفت. یکی از گزینه ها این است که یک سال دیگر در ژیرونا بماند چرا که در این شرایط خوشحال است و تلاش می کند تا میشل سرمربی ژیرونا را راضی کند که به او بیشتر راضی بدهد.   رینیر در دو ماه آینده تلاش خواهد کرد تا همه چیز را به سود خود عوض کند.