مرجع خبری رئال مادرید : مارکا گزارش داده است که بنزما امید زیادی به ادامه فصل دارد و می خواهد ارزشهایش را در رئال مادرید ثابت کند. بازیکن فرانسوی پس از ال کلاسیکو با انتقادهای زیادی مواجه شد چرا که نتوانسته در سطح سالهای اخیرش باشد اما با این وجود با 19 گل در کنار وینیسیوس بهترین گلزن تیم است. کریم در این فصل فقط 29 بازی داشته است.

هنوز سیزده بازی تا پایان فصل مانده و بنزما بعید است که به آمار فصل گذشته خود با 44 گل در 46 بازی برسد اما با این وجود می خواهد به رئال در کسب چمپیونزلیگ و کوپا کمک کند. بنزما می خواهد در دو ماه آینده در ترکیب رئال بدرخشد و بعد از آن در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. کریم هنوز در کوپا و چمپیونزلیگ می تواند بدرخشد.

البته آئولاس مدیر لیون برای بازگرداندن کریم چراغ سبز نشان داده و از این که کریم برای پایان فوتبالش به این تیم برگردد، استقبال کرده اما کریم هنوز تصمیمی نگرفته و در پایان فصل اقدام خواهد کرد. بنزما از سویی پرونده تیم ملی فرانسه را کامل بسته است. او حاضر نشده تا در مراسم ادای احترام به خودش توسط فدراسیون فرانسه حضور پیدا کند و کلا با آنها قطع رابطه کرده است.