مرجع خبری رئال مادرید : در سالهای اخیر هر بار که روزنامه های اسپانیایی بی خبر مانده اند، شایعه پیوستن امباپه و هالند به رئال مادرید را مطرح کرده اند.

آس در گزارش جدید خود مدعی شده است که خرید هالند در سال 2024 یک اولویت جدی است و این تمایل ربطی به جذب امباپه ندارد. این منبع مدعی است که بند فسخ قرارداد هالند بین 220 تا 240 منیلیون یورو خواهد بود و این بازیکن می تواند در سال 2024 جایگزین بنزما شود چرا که در ان زمان قرارداد مهاجم فرانسوی با رئال به اتمام می رسد. در حقیقت مدیران رئال به زودی قرارداد بنزما را برای یک سال یعنی تا 2024 تکمیل خواهند کرد.

در حقیقت مدیران رئال در سال 2022 هم به خرید هالند فکر می کردند اما مشکل این جا بود که بنزما در ان زمان در بهترین شرایط خود بود و منطقی نبود که یک مهاجم به جای او خریده می شود. هالند تا 2027 با سیتی قرارداد دارد اما اگر خودش قصد جدایی را داشته باشد، می تواند این کار را در سال 2024 انجام بدهد و مدیران رئال مادرید در این باره کاملا آرامش دارند.

آس مدعی است که مدیران رئال از جزییات قرارداد هالند با سیتی خبر دارند و نگرانی ندارند. اخیرا شایعاتی مطرح شده بود که پس از تمدید قرارداد گواردیولا، بند فسخ هالند به 2025 موکول شده اما مدیران رئال مادرید کاملا آرامش دارند و نگرانی ندارند. در حقیقت آس مدعی است که شایعاتی که در این باره مطرح شده، صحت ندارند و قرارداد گواردیولا هیچ تاثیری روی قرارداد هالند نگذاشته است.  مدیران رئال تصور می کنند که با مثلث امباپه-هالند-وینیسیوس می توانند دورانی جادویی را در خط حمله رئال تشکیل بدهند. از سویی امباپه نیز در سال 2024 به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. تا آن زمان با جدایی بازیکنانی نظیر بنزما، هازارد، مودریچ و کروس، دستمزد بازکینان هم کاهش پیدا می کند که این دستمزد می تواند نصیب امباپه و هالند شود.

هالند در این فصل در 37 بازی 42 گل به ثمر رسانده است که در لیگ انگلیس در 26 بازی 28 گل به ثبت رسانده و در شش بازی چمپیونزلیگی ده گل زده است. این بازیکن جدا از  امار درخشانش از نظر تبلیغاتی نیز برای رئال ارزشمند است چرا که اخیرا قراردادی با نایکی امضا کرده است.