مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با اختلاف دوازده امتیازی با بارسلونا عملا با لالیگا وداع کرد. دوازده بازی تا پایان لالیگا مانده و این بازیها فرصتی است تا بازیکنان نیمکت نشین رئال بیشتر بازی کنند و خودی نشان بدهند چرا که کارلو می تواند بازیکنان کلیدی و فیکس را برای بازیهای چمپیونزلیگ و کوپا کنار بگذارد.

رئال مادرید شانسی برای بردن لالیگا ندارد و تنها هدفش در لیگ حفظ رتبه دوم است که البته این کار هم آسان نیست چرا که اتلتیکو فقط سه امتیاز عقب است. بدین ترتیب برخی بازیکنان رئال به دنبال افزایش دقایق خود خواهند بود.آندری لونین، وایخو، اودریوزولا، مارکو آسنسیو، دنی سبایوس، ادن هازارد، ناچو فرناندز و ماریانو دیاز می توانند دز این برهه از فرصت استفاده کنند.

آسنسیو ، سبایوس و ناچو تا پایان فصل قرارداد دارند و می توانند در ادامه لالیگا بدرخشند و با اطمینان قراردادشان را تمدید کنند. لونین و هازارد تا 2024 قرارداد دارند اما بحث جدا شدنشان در تابستان بعدی داغ است. دروازه بان اوکراینی می خواهد به تیمی برود که بیشتر بازی کند و شانس حضور در یورو را از دست ندهد در حالی که هازارد پس از چهار فصل فاجعه در لیست خروج رئال قرار دارد و می خواهد همه چیز را عوض کند و شانس ماندن در رئال برای آخرین فصل قراردادش را به دست بیاورد. شرایط اودریوزولا هم کاملا مشابه هازارد است. ماریانو دیاز قطعا در رئال حضور نخواهد داشت اما می تواند در دو ماه آینده بدرخشد و مشتری خوبی برای خودش در فصل آینده پیدا کند. وایخو نیز تا 2025 قرارداد دارد و همواره در رئال نیمکت نشین بوده و باید دید که آیا در فصل آینده ارزشهایش را از خود نشان می دهد یا نه.

البته در این مدت برخی محصولات آکادمی همچون وینیسیوس توبیاس، آلوارو رودریگز، سرجیو آریباس، ماریو مارتین و … نیز می توانند شانس های خود در تیم بزرگسالان را محک بزنند و ثابت کنند که لایق حضور در تیم در فصل آینده هستند.