مرجع خبری رئال مادرید : اخراج ناگهانی و عجیب یولیان ناگلسملن مربی آلمانی از بایرن مونیخ خیلی ها را متعجب کرده است.

در حقیقت با توجه به این که فقط دو ماه تا پایان فصل مانده و بایرن شرایطی  چندان خطرناک هم ندارد (مدعی قهرمانی بوندسلیگاست و در چمپیونزلیگ چهار بازی تا فینال فاصله دارند) اخراج ناگلسمان تصمیم عجیبی است.

توخل مربی سابق چلسی، پی اس جی و دورتموند قرار است که جایگزین ناگلسمان شود. در حقیقت بایرن می دانست که توخل در حال گفتگو با تیم هایی نظیر تاتنهام و رئال مادرید است و تصمیم گرفتند که خیلی سریع دست به کار شوند و این مربی را به خدمت بگیرند.

از سویی دیگر اما ناگلسمان حالا مستقیما به جمع گزینه های جانشینی آنچلوتی اضافه شده است. مدیران رئال که به گزینه هایی نظیر ژابی آلونسو،پوچتینو و رائول فکر می کردند حالا گزینه دیگری را دارند که شاید از سه تای دیگر بهتر باشد. در حقیقت این مربی تجربه فعالیت در بایرن مونیخ را دارد و در سال 2018 و در زمان حضورش در هوفنهایم پیشنهاد رئال را رد کرده بود چرا که در ان زمان تصور می کرد که تجربه کافی را ندارد اما حالا صاحب تجربه است. آنچلوتی به احتمال فراوان در پایان فصل راهی تیم ملی برزیل می شود و ناگلسمان می تواند به اولین مربی آلمانی رئال از زمان شوستر تا کنون تبدیل شود.