مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو گونزالس در روز یازدهم ژانویه 2022   هدایت کادیز را به عهده گرفت. آنها در آن زمان در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفتند و در هفت بازی متوالی خود نبرده بودند و پنج شکست و دو تساوی را تجربه کرده بودند. مربی کاتالان از جذب فده سن امتریو و آلکاراز استقبال کرد و لوکاس پرز، ادریسی و لوئیز هرناندز دیگر چهره های تازه تیمش بودند.  سرجیو توانست سبکش را در تیم پیاده کند و آنها سخت تلاش می کنند تا در لالیگا بمانند.

کادیز فصل جاری را با پنج شکست متوالی آغاز کرد تا زنگ خطر به صدا در بیاید اما با حضور سرجیو شرایط بهتر شده است. آنها بهتر بازی می کنند و حدود هفت ماه است که در خانه خود نباخته اند. در حقیقت کادیز در شش هفته اخیر از منطقه سقوط دور بوده است. اگر فقط نتایج سال 2023 را حساب کنیم، کادیز در لالیگا نهم می شود. آنها در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه چهاردهم لالیگا قرار دارند.

برای سرجیو و تیمش بازی مقابل رئال مادرید خیلی مهم است. آنها سال گذشته در نیوکمپ پیروز شدند و حالا به دنبال موفقیت در برنابئو هستند. سرجیو گونزالس هرگز در دوران مربیگری خود رئال مادرید را شکست نداده و دو تساوی و 9 شکست نصیبش شده است. البته او در دوران بازی خود یازده برد، یازده شکست و پنج تساوی مقابل رئال داشته است و حتی تجربه پیروزی مقابل رئال در برنابئو در فینال کوپای 2011 با پیراهن دپورتیوو را دارد.