مرجع خبری رئال مادرید : زنان رئال مادرید با دبل کارولین ویر با نتیجه چهار بر صفر مقابل بیلبائو پیروز شدند و به فینال جام حذفی راه یافتند تا مقابل اتلتیکو قرار بگیرند.

توریل سرمربی تیم زنان رئال در مورد این پیروزی گفت :” خوب شروع کردیم و انرژی و جدیت خوبی داشتیم. بای کاملی داشتیم. به اولین فینال خود رسیدیم. دختران لذت بردند و یک گام دیگر تا قهرمانی فاصله داریم. تیم از نظر ذهنی  برای چنین بازیهایی آماده است به خصوص که هر سه روز یک بار بازی داریم. روی شرایط ذهنی کار می کنیم و می دانیم که باید در فینال حضور پیدا کنیم. نه فقط با قلب بلکه باید با مغزمان حاضر شویم. گاهی شرایط خوب پیش نمی رود اما فکر می کنم در شرایط خوبی به بازی رسیدیم. به تیم نمره بالایی می دهم. فصل خیلی خوبی داشتیم. اولین باری است که برای بردن جامها می جنگیم.”

ایوانا آندرس کاپیتان تیم نیز گفت :” کافی است که به آمار ویر نگاه کنید اما دوست دارم که امروز به کار کل تیم اشاره کنم. همه به خوبی جنگیدند. قهرمانی؟ دوست دارم چنین لحظاتی را تصور کنم. در فینال یک دربی برگزار می شود که باید در آن شرکت کنیم. باید به بهترین شکل آماده شویم. هواداران بخشی کلیدی برای ما هستند. وقتی شرایط مشکل می شود، نقش آنها مهم است. می خواهیم اولین جام خود را کسب کنیم.”