مرجع خبری رئال مادرید : زنان رئال مادرید تا دقیقه 88 ، قهرمان جام حذفی بودند اما دریافت دو گل در دقایق پایانی باعث شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت اتلتیکو به قهرمانی برسد. زنان رئال باور نمی کردند که این قدر راحت و مفت قهرمانی را از دست بدهند.  زنان رئال در دقایق 88 و 95 گل خوردند و در ضربات پنالتی نیز با وجود آن که کارولین ویر گل زد و میسا یک پنالتی را گرفت، سواوا، کارمونا و آبییرا پنالتی های خود را از دست دادند تا رئال با نتیجه سه بر یک شکست بخورد.

در پایان بازی بازیکنان رئال مادرید به شدت اندوهگین بودند. میسا دروازه بانی که یک پنالتی را هم گرفت و در جریان بازی با توپگیری هایش خوش درخشید، با اندوه روی زمین افتاده بود و گریه می کرد. اکثر بازیکنان به شدت ناراحت بودند. کلودیا فلورنتینو و ایوانا آندرس هم نمی توانستند جلوی اشک هایشان را بگیرند. ایوانا با اشک جایزه بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. فلورنتینو پرز نیز در جایگاه ویژه حضور داشت که البته به شکل عجیبی ملکه لتزیزیا در جامی که نام ملکه را یدک می کشید، حضور نداشت. پرز با لبخند به ورزشگاه بوتارکه رفته بود و با هواداران خوش و بش می کرد اما با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد چرا که باور نمی کرد که تیمش برد دو بر صفر را این گونه با شکست عوض کند.

آلبرتو توریل سرمربی تیم زنان رئال در این باره گفت:” به اتلتیکو به خطار پیروزی تبریک می گوییم. بازی برابری بود و هر دو تیم فرصت هایشان را داشتند. بعد از گل دوم می توانستیم سومی را بزنیم و در نهایت کار به وقت اضافه کشیده شد. در وقت اضافه بهتر بودیم. در ضربات پنالتی اما بخت با ما یار نبود.شش دقیقه وقت اضافه خیلی زیاد بود. فکر نمی کنم که بازی این قدر وقفه داشت. در هر صورت باید بپذیریم و در آخرین لحظات گل خوردیم. در نهایت داور تصمیم نهایی را می گیرد. به تیم نمره خوبی می دهم. اگر می بردیم، عالی بود. بازیهای زیادی داشتیم. برخی بازیکنان بیش از 50 بازی داشتند. با این وجود فکر می کنم که در وقت اضافه از انها بهتر بودیم. نتوانستیم آخرین دقایق را به خوبی کنترل کنیم اما این حس را داریم که به طور کلی خوب بودیم. حالا بازیکنان به بازیهای ملی می روند و بعد از ان با نیرویی دوباره تمرینات را از سر می گیریم.”

کنتی روبلس بازیکن مکزیکی زنان رئال هم گفت :” ،رصت قهرمانی را داشتیم. به تیم افتخار می کنم چون فصل بسیار خوبی داشتیم. رئال مادرید سقفی ندارد. از هر چیزی می توان درس گرفت. داور گجفت که به خاطر بحث دوربین ها باید پنالتی ها در آن سمت زده شود. ”

سرمربی زنان اتلتیکو البته برای رئال مادرید نام غریبه ای نبود. مانولو کانو سرمربی زنان اتلتیکو در حالی کام رئالی ها را خراب کرد که 13 سال پیش نیز به عنوان سرمربی تیم مردان آلکورکون شگفتی عجیبی را رقم زده بود و رئال مادرید با هدایت پلگرینی را در یک شانزدهم نهایی کوپا با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبیده بود. کانو در روز 12 دسامبر 2022 هدایت تیم زنان اتلتیکو را به عهده گرفت که قراردادش تا پایان فصل بود اما قطعا قهرمانی کوپا می تواند همه چیز را برایش عوض کند.