مرجع خبری رئال مادرید : استر گونزالس 31 ساله پس از دو سال از رئال مادرید جدا می شود. این بازیکن با حضور در رئال به رویای خود رسید و در دو فصل در والدبباس 39 گل زد و به بهترین گلزن تاریخ زنان رئال مادرید تبدیل می شود.

استر خیلی دوست داشت که با قهرمانی کوپا از رئال مادرید برود اما تیم در این بازی شکست خورد و او هم بازی نکرد و نیمکت نشین بود. در حقیقت توریل ترجیح داد که در بازی مقابل اتلتیکو از فلر و آتنئا در خط حمله استفاده کند و استر فرصت نیمکت نشینی پیدا نکرد.

رئال مادرید برنامه ای برای تمدید قرارداد استر ندارد و این بازیکن از تیم جدا می شود. آخرین حضور فیکس او به 40 روز پیش و بازی مقابل بتیس برمی گردد که بعد از ان همیشه نیمکت نشین بود. او فصل گذشته در 26 تا از 27 بازی خود در رئال فیکس بود و در این فصل در 19 تا از 27 بازی فیکس بود. استر 30 گل در لیگ، سه گل در جام حذفی و شش گل در چمپیونزلیگ برای رئال به ثمر رساند.

البته به جز استر بازیکنان دیگری هم جدا می شوند. لورنا ناوارو آخرین بازمانده تیم تاکون است که از رئال مادرید جدا می شود. او در این فصل فقط سه دقیقه در رئال بازی کرد. کلودیا فلورنتینو مدافع آچارفرانسه نیز از تیم جدا خواهد شد. روسیو گالوز و کاتلن نیز به علت مصدومیت غایب خواهند بود. ناهیکاری نیز پس از دو سال از رئال می رود. این بازیکن در دو فصل در رئال دوازده گل داشت و نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود.