مرجع خبری رئال مادرید : کلودیا زورنوزا قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد. در حقیقت از میان بازیکنان تیم زنان که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد، فقط هافبک مادریدی قراردادش را تمدید کرده است. زورنوزا در تابستان 2021 به رئال امد و یکی از بازیکنان کلیدی تیم توریل است.  زورنوزا در این فصل 2457 دقیقه بازی کرده و بازیکنی کلید در تیم زنان رئال مادرید به شمار می رود.

ملین جرارد دروازه بان فرانسوی تیم زنان رئال مادرید اعلام بازنشستگی کرد و کلودیا فلورنتینو مدافع تیم نیز راه حضور در والنسیا را در پیش گرفت. لوسیا رودریگز، مارتا کوردرا و لورنا ناوارو نیز جایی در تیم ندارند اما به نظر می رسد که کارولین مولر در روزهای آینده قراردادش را تمدید کند. ناهیکاری تا 2024 قرارداد دارد اما رئال از فروش قرضی یا قطعی او استقبال می کند که لوانته یا بیلبائو می توانند مقصاد احتمالی او باشند.

از سویی رئال به دنبال تقویت ترکیبش در پست  دروازه است تا برای میسا رودریگز ذخیره ای خریده شود چرا که ملین جرارد باتجربه اعلام بازنشستگی کرده است.  رئال مادرید خرید هایلی راسو استرالیایی و اویهان هرناندز اسپانیایی را قطعی کرده و حالا در مسیر جذب میلن چاوس دروازه بان 25 ساله فرانسوی است که قراردادش با بوردو به اتمام می رسد. چاوس قرار است که به ذخیره میسا در ترکیب تیم زنان رئال مادرید تبدیل شود. این بازیکن تجربه حضور در سن اتین و دیژون را داشته و در رده های سنی مختلف نیز برای اسپانیا بازی کرده است. این دروازه بان 178 سانتی متری در حرکات هوایی فوق العاده است و  نقش درووازه بان ذخیره تیم را خواهد داشت. راسو استارالیایی نیز روز چهارشنبه تست پزشکی را پشت سر می گذارد و با رئال قرارداد می بندد. اویهان نیز برای پست دفاع کناری خریده می شود. تیم زنان رئال در تلاش است تا یک مدافع میانی و یک مهاجم باتجربه نیز بخرد چرا که استر نیز در مسیر جدایی قرار دارد.