مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی  مقابل بیلبائو شرکت کرد.

فصل را چگونه دوست دارید تمام کنید؟” خوب است. برای دوم شدن چالشی پیش رو داریم که چیزی است که در ابتدای فصل نمی خواستیم اما حالا برایش تلاش می کنیم. همه به جز ماریانو برای فیکس شدن آماده هستند.”

دوست دارید که کین فصل بعد این جا بازی کند؟”(می خندد) نسبت به فصل بعد خیلی کنجکاو هستید اما در مورد آینده تیم صحبت نمی کنم. کین بازیکن بزرگی است اما به تاتنهام تعلق دارد و باید به او و باشگاهش احترام بگذاریم.”

بنزما چطور؟ ما تردیدی نداریم. ترکیب در فصل آینده به طور کلی متفاوت خواهد بود چون برخی بازیکنان به اتمام قراردادشان می رسند اما در مجموع ترکیبی رقابتی خواهیم داشت.”

در ماه فوریه گفتید که اسطوره های رئال باید در این تیم بازنشسته شوند. بنزما هم باید در رئال بازنشسته شود؟” سر حرف قبلی خودم هستم. فکر می کنم که نظر رئالی ها و باشگاه همین است اما بازیکنان شاید ذهنیت دیگری داشته باشند و بخواهند بیشتر بازی کنند یا به جاهای دیگری بروند اما این نظر من و هواداران است.”

کریم می ماند؟” آماده بازی فردا است و یک سال دیگر قرارداد دارد. تردیدی ندارم.”

از ناچو و سبایوس خواستید که بمانند؟” به خوبی نظر ما را می دانند. همه چیز خیلی مشخص است و منتظر پایان فصل هستند تا تصمیم بگیرند. همه چیز در دست خودشان است.”

اشتباه بود که با این حجم از بی ثباتی در قراردادها به مقطع پایانی فصل برسید؟” همه به وظایفشان عمل کردند. خوب بازی کردند و بسیار جدی و حرفه ای بودند. این که به سال پایانی قراردادشان رسیدندف روی انها تاثیری نگذاشت.”

به نظر خودتان نسبت به بازیکنی بی عدالتی کردید؟” برخی کمرنگ بودند و منطقی است که راضی نباشند اما در این شغل نمی توانی همه را راضی کنی. باید این حس را داشته باشیم و ان را درک کنیم اما فشار را تحمل خواهیم کرد. ناراحت هستم که برخی کمتر بازی کرده اند.”

شخصا چه حسی دارید؟” هنوز در همان ماه عسلی هستم که قبلا گفتم. با باشگاه مشکلی نداشتم. رابطه ما بهتر شده است. خوشحالم که می توانم بمانم و می خواهم حتی بهتر از این باشم.”

نگران افت تیم در فصل آینده هستی؟” تکرار می کنم: ترکیب فصلآینده خیلی رقابتی خواهد بود، درست مثل ترکیب فصل قبل، این فصل و آِنده. برخی قراردادها به پایان می رسند و بازیکنان متفاوتی خواهیم داشت اما در هر صورت ترکیبمان رقابتی خواهد بود.”

چه نمره ای به تیم می دهید؟” فصل دشواری بود. (سکوت طولانی) من همه تلاشم را کردم اما گاهی شاید نتوانستم به اندازه کافی انگیزه ایجاد کنم. سخت است که هر سه روز یک بازی داشته باشی و فشار تقویم بالاست اما مطمئنم که سال آینده بهتر عمل خواهم کرد.”

بازگشت فران گارسیا و آینده براهیم:” فکر می کنم که فران گارسیا برمی گردد. قبلا این را لو داده بودم. اما در مورد براهیم…. هنوز نمی توانم چیزی بگویم.”