مرجع خبری رئال مادرید : تیم زنان رئال مادرید برای چهارمین فصل تاریخش آماده می شود و حالا به دنبال خرید یک مدافع آینده دار هستند که سه فصل درخشان را در لیگ فرانسه داشته اند. مائلیس امپومبه 20 ساله در تابستان 2020 راهی مونپولیه شد که در سه فصل اخیر عملکرد خوبی داشت و به تیم های پایه فرانسه راه پیدا کرد. قرارداد این بازیکن در 30 ژوئن به اتمام می رسد و جای کلودیا فلورنتینو را خواهد گرفت.  امپومه 180 سانمتی متر قد دارد و مدافعی مدرن و سریع است که قدرت توپربایی بالایی دارد و در دوئل های هوایی نیز متخصص است.  امپومه در سه فصل در مونپولیه 45 بازی داشته است که سه گل زده و 9 کارت زرد دریافت کرده است.  او هرگز کارت قرمز نگرفته است.

رئال مادرید البته شرایط یکی دیگر از بازیکنان مونپولیه را هم دنبال می کند: مائله لاکرار 23 ساله که البته هنوز با مونپولیه قرارداد دارد و به همین خاطر خریدنش آسان نیست و هزینه بار است.  رئال مادرید از طرفی شرایط خرید راسو از ستیی، اویهان هرناندز از بیلبائو، برون از لیون، چاوز به عنوان دروازه بان ذخیره را دنبال می کند.

از سویی رئال مادرید اعلام کرد که استر گونزالس مهاجم 31 ساله و بهترین گلزن تاریخ تیم زنان رئال مادرید از تیم جدا خواهد شد. رئال در بیانیه اش اعلام کرد:” باعث افتخار است که از فوتبالت و گلهایت در این دو فصل لذت بردیم. در دوران جدیدت موفق باشی.”