مرجع خبری رئال مادرید : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز گزارش داده است که شکست سنگین مقابل منچسترسیتی دلیل اصلی ورود مدیران رئال مادرید به بازار نقل و انتقالات است. در حقیقت مدیران رئال مادرید در جلسات خود بعد از آن بازی تصمیم گرفتند که به سراغ بازسازی ترکیب بروند، اتفاقی که در طول فصل با آن مخالف بودند اما نظرشان عوض شد. مدیران رئال با اعتماد به آنچلوتی تصمیم گرفتند که تغییرات بزرگی در ترکیبشان ایجاد کنند.

اولین جلسه آنچلوتی با مدیران رئال دو روز بعد از بازی با سیتی بود که به تحلیل آن بازی و تصویر ناامیدکننده تیم در آن بازی و لالیگا پرداخته شد. بعد از آن مدیران رئال تصمیم گرفتند که تغییراتی داشته باشند. مدیران رئال به آنچلوتی گفتند که باید به سراغ جوان سازی ترکیب برود.مدیران رئال بعد از آن سراغ اعمال تغییرات رفتند. آنها در مورد ماندن وینیسیوس بر خلاف شایعات هیچ تردیدی نداشتند. آسنسیو با پاسخ منفی به پیشنهاد رئال مادرید، تصمیم به جدایی گرفت و بعد از آن پیشنهاد جدیدی به سبایوس ارائه شد تا این بازیکن را به سوی ماندن هدایت کند. در مورد ناچو تردیدهایی وجود داشت که به تازگی رفع شد و پرونده بنزما نیز ناگهان داغ شد.

دوشنبه  هفته گذشته، آنچلوتی جلسه تلفنی  دیگری با مدیران رئال مادرید و شخص خوزه آنخل سانچز داشت که در این جلسه مدیران رئال با قاطعیت به او گفتند که برای فصل آینده رویش حساب می کنند. جلسه کلیدی دیگر پنجشنبه میان کارلو، پرز و خوزه آنخل سانچز برگزار شد که مدیران رئال در این جلسه به این نتیجه رسیدند که چه بنزما بماند و چه نماند، باید به سراغ خرید  مهاجم بروند. در این جلسه در مورد خرید رایگان امباپه در تابستان 2024  صحبت هایی صورت گرفت و در مورد جذب قطعی فران گارسیا و بلینگام و احتمال خرید هاورتز و هری کین صحبت شد.  آنچلوتی در این جلسه گفت که همیشه باشگاه رئال مادرید را بالاتر از همه گزینه هایش می دانسته و به همین خاطر به فدراسیون فوتبال برزیل گفت که اگر او را می خواهند، باید تا سال 2024 منتظر بمانند.  در نهایت آنچلوتی و مدیران رئال به توافق رسیدند که روی تقویت ترکیب کار کنند.