مرجع خبری رئال مادرید : یوفا به رونمایی از شکل جدید چمپیونزلیگ در فصل 25-2024 با 36 تیم پرداخت که یوفا اعلام کرد که برگزاری مسابقات فوتبال در میان هفته هایی که در آن چمپیونزلیگ، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس برگزار می شود، ممنوع است. در واقع هشدار اصلی یوفا به لیگ انگلیس بود که در سالهای اخیر برخی از مسابقاتش را همزمان با چمپیونزلیگ برگزار می کند. البته در شرایط غیرمنتظره، یوفا حاضر است که استثنا قائل شود اما در حالت عادی چنین برنامه ریزی هایی از جانب لیگ های حاضر در چمپیونزلیگ، ممنوع است.

قرار است که در شکل جدید چمپیونزلیگ، برخی بازیها در روز پنجشنبه برگزار شود. مرحله گروهی با هشت بازی برگزار می شود که دو تا از بازیها  نیز در ماه ژانویه برگزار می شود. سالها بود که چمپیونزلیگ در ژانویه برگزار نمی شد. در واقع در روزهای دوم و نهم بهمن 1403 قرار است که چمپیونزلیگ برگزار شود. مرحله یک شانزدهم نهایی نیز اضافه شده که قرار است که بین 22 تا 30 بهمن برگزار شود و بعد از آن، مسابقات یک هشتم نهایی به بعد به شکل عادی برگزار می شود و فینال نیز در روز دهم خرداد 1404 برگزار خواهد شد. فینال لیگ اروپا در روز 30 اردیبهشت 1404 برگزار می شود و فینال لیگ کنفرانس نیز در روز هفتم خرداد.

یوفا از سویی اعلام کرد که پوشکاش آرنا در بودا پست و سن سیرو در میلان، نامزدهای میزبانی فینال چمپیونزلیگ در سالهای 2027 و 2027  هستند که درخواست میزبانی را داده اند.