مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در ادامه تور خود در دور امریکا قرار است که به “کمپینگ ورد” برود تا بامداد پنجشنبه مقابل یوونتوس قرار بگیرد. رئال مادرید از دالاس راهی اورلاندو شده است. رئال از ورزشگاه AT&T که یکی از گزینه های میزبانی جام جهانیبود، حالا قرار است که به یکی دیگر از مهمترین ورزشگاه های امریکا برود.

ورزشگاه کمیپنگ ورد یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های کشور آمریکا با 87 سال سابقه است. در حقیقت این ورزشگاه در جام جهانی 1994 میزبان چهار بازی مرحله گروهی و بازی یک هشتم نهایی میان هلند و ایرلند بود و مسابقات صد سالگی کوپا آمریکا در سال 2016 راد نیز میزبانی کرد و از مسابقات فوتبال امریکایی، کشتی کچ و رویدادهای ورزشی و فرهنگی مختلف نیز میزبانی می کند. این ورزشگاه در سال 2017 میزبان سی و سومین دوره مسابقات “رسل مانیا” مخصوص کشتی کچ بود که 72.245 نفر برای دیدن مسابقات به ورزشگاه رفتند. در حقیقت این ورزشکاه به عنوان “بهشت مبارزه” شناخته می شود.

اورلاندو که با نام سرزمین صد رودخانه شناخته می شود، به گورستان “آندرتیکر” تبدیل شد که شکست سنگینی را در مقابل رامون رینز تجربه کرد. رسل مانیا مهمترین مسابقه کشتی کچ در دنیا به شمار می رود که برای علاقمندان به این رشته خیلی مهم است و حالا این ورزشگاه قرار است که میزبان دیدار جذاب رئال مادرید و یوونتوس باشد.

برای بازی رئال مادرید و یوونتوس، 65 هزار بلیت برای فروش ارائه شد که هنوز بخشی از بلیت ها باقی مانده است. در حال حاضر دو هزار بلیت با قیمت 83 دلار برای فروش باقی مانده است. انتظار نمی رود که کل استادیوم پر شود اما انتظار می رود که استقبال خوبی از بازی به عمل بیاید.