مرجع خبری رئال مادرید  مارکا گزارش داده است که کادر فنی رئال مادرید پس از بررسی اولین بازیهای فصل سعی کرده که اشتباهات تیم را بررسی و به بازینانش گوشزد کند.

رئال مادرید در ال کلاسیکو نمایش خوبی نداشت و به همین خاطر کادر فنی در آخرین تمرین در دالاس، مشکلات را به تیم گوشزد کرد. فرانچسکو مائوری یکی از اعضای کادر فنی گفت :” باید اشتباهاتی که در این بازیها داشتیم را تصحیح کنیم.”

در حقیقت مشکل نبود مهاجم تخصصی در ال کلاسیکو مشهود بود و به نظر می رسید که تیم با سیستم جدید به طور کامل هماهنگ نشده است. این سیستم باعث می شود تا وینیسیوس نیازی به کمک کردن به امور دفاعی نداشته باشد اما نتوانسته با پست جدیدش هماهنگ شود. او در ال کلاسیکو نتوانست حرکات درستی داشته باشد و کاملا گنگ بازی می کرد.

مائوری در ادامه به مشکل پرس نکردن از جلو اشاره کرد:” وقتی توپ به دروازه بانشان می رسید، مدافعانشان فضا را برای او باز می کردند و ما همیشه منتظر ضربه دروازه بان بودیم. در حقیقت دروازه بانشان خیلی راحت بازیسازی را شروع می کرد و توپ را به جای مدافعان به هافبک دفاعی می رساند. کسی نبود که دروازه بان حریف را پرس کند. ما برای آنها یک تونل باز می کردیم تا راحت از عقب بازیسازی کنند.”

در حقیقت مائوری اعتقاد دارد که یکی از ایرادهای جدی در سیستم جدید، پرس نکردن از جلو بوده است که باعث شده تا حریف به راحتی از خط دفاعی بتواند بازسازی کند. مائوری در ادامه صحبت هایش گفته است:” اول باید وینی پرس کند و اگر توپ رد شد، نوبت شوامنی است که پرس کند و توپ را بگیرد و ضد حمله آغاز شود.”