مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید آخرین بازی تور تابستانی خود را در اورلاندو خواهد داشت که یکی از مهمترین شهرهای ایالات فلوریدا در جنوب شرقی ا»ریکا است. رئال مادرید در ورزشگاه کمپینگ ورد به مصاف یووه می رود، ورزشگاهی با 60.219 نفر گنجایش  که یکی از میزبان های جام جهانی 1994 بود.

در حال حاضر این ورزشگاه به عنان میزبان بازیهای خانگی تیم “اورلاندو گاردینز” در لیگ دسته دوی فوتبال امریکایی به شمار می رود. بینندگان این لیگ خیلی کمتر از لیگ اصلی یعنی NFL هستند اما با این وجود هشت تیم در سراسر کشور آمریکا در این لیگ حضور دارند، از واشنگتن دی سی گرفته تا لس آنجلس.

باشگاه گاردینز در نیوجرسی تاسیس شد. در سال 2020 آنها میزبان خود را عوض کردند چرا که از بازیهایشان در ورزشگاه متلایف در نیویورک، استقبالی نمی شد.  مالک XFL (لیگ دسته دوی فوتبال امریکایی) دواین جانسون، ستاره سرشناس و محبوب هالیوود است که در سال 2020، این سازمان را با پانزده میلوین دلار خرید  که همسر سابقش دنی گارسیا نیز در این شراکت با ا همکاری می کند.

راک هرگز علاقه فوتبال به فوتبال امریکایی را کتمان نکرده و در نوجوانی در دانشگاه پنسیلوانیا بازی می کرده است. حالا باشگاه “اورلاندو گاردینز” که در XFL رقابت می کند، قرار است که میزبان بازی رئال مادرید و یووه در ورزشگاه “کمپینگ ورد” باشد. شرکت کمپینگ ورد که نام ورزشگاه را خریده، یکی از مهمترین شرکت ها در حوزه لوازم کمپ در دنیا به شمار می رود. این شرکت لوازم مختلف کمپ نظیر چادر، کیسه خواب یا ون مسافرتی را اجاره می دهد.