مرجع خبری رئال مادرید : در روز 24 ژولای 2023، خانواده آنیلی به یک دهه مالکیت در یوونتوس رسیدند، رکوردی تاریخی که البته نتوانستند به خوبی ان را جشن بگیرند و حتی بازی دوستانه سنتی میان تیم های اول و دوم یوونتوس را هم لغو کردند!

در حقیقت در ایتالیا در مورد دوره جدید یووه تحت مالکیت جان الکان صحبت می شود. مدیر اجرایی شرکت “اکسور” کسی است که توسط جیانی آنیلی پدربزرگ خانواده به عنوان مالک  جدید باشگاه انتخاب شده و جایگزین پسردایی خود آندره آ آنیلی شده است. یووه حالا مدیر جدیدی دارد (جیانلوکا فررو)، صاحب یک مدیر اجرایی جدید است (مائوریزیو اسکاناوینو) و یک مدیر ورزشی جدید دارد (کریستیانو جیونتولی) که آخری پس از قهرمانی ناپولی در لیگ ایتالیا از این تیم جدا شد تا به تیم محبوبش یووه ملحق شود.

یووه پس از رسوایی مالی خود  تصمیم گرفت که قید ده امتیاز کسر شده فصل گذشته را بزند و با دادگستری ایتالیا به توافق رسید تا جریمه بیشتری برایشان در نظر گرفته نشود و از سویی با یوفا نیز به توافق رسیدند تا با پرداخت 20 میلیون یورو جریمه و حذف از لیگ کنفرانس اروپا، کلا پرونده بسته شود و با تنبیه بیشتری مواجه نشوند.

ماسیمیلیانو آلگری عملا تنها بازمانده از دوره قبلی یوونتوس است. این مربی با وجود دو فصل بدون جام همچنان جایگاهش را حفظ کرده سات. تیموتی وه آ تنها چهره جدید تیم است، بونوچی جدا شده و لوکاکو و ولاهوویچ نیز ممکن است با هم معاوضه شوند. از سویی با رفتن آنیلی، یووه رسما از سوپرلیگ کنار کشیده است.