مرجع خبری رئال مادرید : ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در مورد پیروزی این تیم مقابل رئال گفت :” تور را خیلی خوب تمام کردیم. در 25 دقیقه آغازین مقابل تیمی که کیفیت فنی و بدنی بالایی دارد، خوب کار کردیم. بعد از ان وارد جریان بازی شدند اما خوب دفاع کردیم. بازی را در سرعت خوبی کنترل کردیم و در مسیر درستی قرار گرفتیم.”

وه آ زننده یکی از گلهای یووه در این بازی گفت :” خوشحال هستم. حقیقتا خوشایند است که پیروز شویم. بازی دشواری بود اما خوب است که این گونه بازی کنیم. از توپ به خوبی استفاده کردیم، جنگیدیم و برای این نتیجه تلاش کردیم. می خواستیم برنده شویم و خوشحال هستیم.”

شزنی دروازه بان یووه که درخشش بالایی داشت هم در مورد بازی صحبت کرد:” بردن چنین بازیهایی حس خوبی دارد خوب است که رئال مادرید را شکست بدهیم که یکی از بهترین تی مهای دنیاس است خیلی خوشحالم چرا که پیراهن وینیسیوس را برای پسرم گرفتم. وقتی مقابل رئال بازی می کنی، باید بدانی که باید توپگیره ای زیادی داشته باشی اما فکر نمی کنم که کار دشواری کرده باشم. در 25-30 دقیقه اول خوب کار کردیم و بعد از آن نوبت رئال مادرید بود که کنترل بازی را به عهده بگیرد. در نیمه دوم در دفاع خیلی خوب بودیم و از موقعیت هایمان استفاده کردیم.”