مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و یوونتوس نوشت.

رئال مادرید دوقطبی
رئال مادرید تور آمریکایی را مثل ردبول با رانندگی  فرستاپن آغاز کرد (میلان و یونایتد را با گلها و نمایش هایش درخشان در هم کوبید) و تور را مثل استون مارتین با فرناندو آلونسو به پایان رساند (با حس خوب و توقعات بالا اما با نتایج ناامیدکننده) دو شکست مقابل بارسا و یوونتوس در اورلاندو، سیستم 2-1-3-4 را زیر سوال برد و به زمان نیاز است تا تیم با مکانیزمی که با سیستم 3-3-4 داشته، هماهنگ شود. درست است که بدون بنزما و با بلینگام، تغییر سیستم ضروری بود اما ساختار دفاعی در زمان ایجاد تغییرات به شدت آسیب دید و این را می توان  با آمار شش گل خورده در دو بازی اخیر فهمید. دو حریفی که ضعیف تر بازی کردند و ارتش آنچلوتی را آزار دادند. هر کدام از ضد حملاتشان به یک موشک در مقابل دروازه کورتوا تبدیل شد. در پیش فصل، این بازیها برای تصحیح و ترمیم انجام می شود اما باید بپذیریم که دو شکست اخیر، هندوانه تردیدهای کوتاه مدت را باز کرد. درمانی بهتر از بردن وجود ندارد تا این گونه نقاط ضعف را قایم کنیم و رژیمی بدتر از شکست مقابل دشمنان همیشگی وجود ندارد و باعث عمیق تر شدن زخم ها می شود. رئال مادرید دو هفته پیش مثل یک موشک بود و حالا به دریاچه ای از تردیدها تبیدل شده است که پس از آن که بنزما به دلار شیخ ها پاسخ مثبت داد، به تغییرات پرشمار نیاز دارد.

وینیسیسو، بهترین بازیکن میدان
در هر صورت، در این تور هم نکاتی برای امید بستن وجود داشت هر چند که فوتبال تیم بهتر از نتایج بود. به خصوص وینیسیوس که ثابت کرد که یکی از سه بازیکن برتر کره زمین در کنار هالند و امباپه است. بازیکن برزیلی یک نمایش خالص را ارائه داد و قلب خانواده فوتبال را در اختیار گرفت و با حرکات و دریل های بی نظیرش و تمام کنندگی بی نظیر وینیسیوس، هنرش را بروز داد. وینیسیوس، بهترین بازیکن این رئال مادرید است و با حضور او، اهداف کاملا دست یافتنی هستند.

فران گارسیا، شماره سه
یکی دیگر از چیزهایی که روشن شد این است که فران گارسیا باید مدافع چپ فیکس رئال مادرید باشد. این بازیکن با دقت، جنگندگی و سانترهای خوبش و انرژی بالایش پستش را از آن خود کرد. برای مندی متاسفم اما اختلاف این دو خیلی زیاد است. فران تا همیشه.

شماره های 5 و 12
یکی دیگر از نکات مثبت تور امریکا را بلینگام و کاماوینگا در خط هافبک تشکیل می دهند. دو بازیکن با استعداد که فقط 20 سال سن دارند و مالک خط هافبک تیم در حال و آینده هستند. بازیکن انگلیسی شروع فوق العاده ای داشته است. بهترین خرید تابستان است.