مرجع خبری رئال مادرید : یکی از داغ ترین اخبار سال های اخیر این بوده است که شاید باشگاه های عربستانی از فصل 25-2024 وارد چمپیونزلیگ شوند.

در حقیقت از سال آینده، تعداد باشگاه های چمپیونزلیگ به 26 می رسد و فدراسیون عربستان در تلاش است تا یک یا دو تیم عربستانی را به عنوان تیم مدعو روانه مسابقات کند.

در حال حاضر باشگاه های بزرگ عربستان از بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا نیز پرستاره تر هستند. شاید روی کاغذ چنین طرحی باورنکردنی باشد اما اگر عربستانی ها بتوانند درآمد خوبی را وارد چمپیونزلیگ کنند، هیچ بعید نیست که چفرین به این خواسته تن بدهد.

در هر صورت از نظر خالقان ایده “روح فوتبال” شاید ورود عربتسانی ها به فوتبال اروپا کمتر روح فوتبال را بیازارد تا سوپرلیگ اروپا! هر چند که اگر پرز متحدان بهتری داشت و قدرت اعمال نفوذ بیشتری داشت و به جای دشمن سازی در فوتبال اروپا برای خودش دوستان بیشتری پیدا می کرد، قطعا ایده سوپرلیگ نیز می تواند به ایده ای موفق و درخشان تبدیل شود اما عدم محبوبیت مدیر رئال در مجامع فوتبال اروپا باعث شد تا این طرح در کمتر از 48 ساعت شکست بخورد و در حال حاضر کالبد نیمه جان سوپرلیگ، منتظر شلیک نهایی از جانب قاضی اتحادیه اروپاست.

از طرفی گفته می شود که یوفا در تلاش است تا طرح جدیدی را در مورد سوپرلیگ اروپا ایجاد کند. سوپرجام اروپا در شکل جدیدش قرار است که به صورت چهار جانبه برگزار شود و احتمالا آمریکا میزبان شکل جدید مسابقات خواهد بود. قرار است که علاوه بر قهرمان چمپیونزلیگ قرار است که سه تیم دیگر هم در بازیها شرکت کنند. از سویی گفته می شود که قرار است که قهرمان لیگ اروپا از این به بعد با قهرمان لیگ کنفرانس مسابقه بدهد و قهرمان چمپیونزلیگ با سه تیم دیگر در سوپرجام جدید حاضر شود.