مرجع خبری رئال مادرید: رسانه های اسپانیایی بعد از آن که دو ماه هواداران رئال مادرید را با شایعه خرید امباپه فریب دادند تا کلیک اخبار، بازدید یوتیوب و لایک های توییتری خود را بالا ببرند، حالا که خبر کم آورده اند، سعی می کنند که با شایعه پیوستن فاتی به رئال مادرید دوباره هواداران را سر کار بگذارند.

در این تابستان رسانه های مختلف به خصوص اسپانیایی ها تا جایی که توانستند هواداران رئال مادرید را با اخبار دروغین، سر کار گذاشتند و در نهایت کیلیان با الخلیفی آشتی کرد و در پی اس جی ماندنی شد. حالا آنها به حدی خبر کم آورده اند که اخبار پیوستن فاتی به رئال مادرید را داغ می کنند.

توماس رونکرو سردبیر آس که در این تابستان یک روز عاشق امباپه می شد، روز بعدش از عشق به خوسلو می نوشت و پس فردایش از بازیکن فرانسوی ابراز انزجار می کرد، کلا به عنوان شخصیتی جوگیر شناخته می شود که هرگز سر حرفش نمی ماند. وی در روزهای اخیر عاشق فاتی شده است و شب گذشته نیز از پیوستن این بازیکن به رئال ابراز حمایت کرد و گفت :” برایم مهم نیست که فاتی از کجا به رئال بیاید چرا که رئال مادرید، بهترین بازیکنان را می خرد و آنسو یک گلزن ذاتی است. ژآوی ا ورا نادیده می گیرد و از او خوشش نمی آید. اگر او در بازار نقل و انتقالات قرار بگیرد، رئال مادرید اماده خرید اوست. اگر رئال به سراغ فاتی برودف این بازیکن استقبال خواهد کرد. مهم نیست که ژاوی چه می خواهد بگوید، آنسو می خواهد جدا شود. رابطه خوبی با نزدیکانش دارم و می دانم که اگر رئال با او تماس بگیرد، استقبال می کند.”

در هر صورت به نظر می رسد که مگس پراکنی رسانه های اسپانیا و کمبود خبر باعث شده تا آنها در فاصله 12 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، با شایعه پیوستن فاتی به رئال مادرید، به دنبال جلب توجه باشند و از رخوت خارج شوند. پیش از این ادو آگیره خبرنگار ال چیرینگیتو نیز در مورد انتقال فاتی به رئال مادرید، اخباری را منتشر کرده بود.