مرجع خبری رئال مادرید : لالیگا روز شنبه اعلام کرد که بازی والنسیا – اتلتیکو را یک روز جلو انداخته و بازی رئال مادرید و سوسیه داد یک روز دیرتر برگزار می شود. در حقیقت رئال مادرید در ابتدا قرار بود که شنبه 25 شهریور میزبان سوسیه داد باشد اما این بازی به یکشنبه 26 شهریور ساعت 23:30 برگزار شد.

در حقیقت با توجه به این که اتلتیکو باید سه شنبه مقابل لاتزیو در رم بازی می کرد، بازی انها یک روز جلوتر افتاد. لالیگا تصمیم گرفت که برای این که ساعت بازی اتلتیکو با ساعت بازی رئال و سوسیه داد تداخل پیدا نکند، این بازی را جلو بیاندازد. بدین ترتیب هم رئال و هم سوسیه داد زمان کمتری برای آماده سازی بازی چمپیونزلیگی را خواهند داشت.

آس گزارش داده است که هم رئال و هم سوسیه داد از این تصمیم دلخور هستند چرا که متقد هستند که بازی اتلتیکو می توانست با بازیهای دیگری نظیر بیلبائو – کادیز یا سلتا –   مایورکا جا به جا شود.  البته به نظر می رسد که هدف لالیگا این بوده که دیداری که جذابیت بیشتری را برای تماشاگران دارد، در یکشنبه شب بازی کند.

رئال مادرید و سوسیه داد برای اولین بازی چمپیونزلیگی خود بدین تریتب فقط 28 ساعت و 45 دقیقه استراحت خواهند کرد. رئال مادرید باید چهارشنبه 29 شهریور ساعت 20:15 از یونیون برلین در برنابئو میزبانی کند در حالی ک هسوسیه داد نیز دو ساعت بعد از آن به مصاف اینتر م رود.

رئال مادرید و لالیگا در حال حاضر رابطه بسیار بدی دارند. رئال اجازه ورود دوربین ها و میکروفون های لالیگا به ورزشگاه برای تصاویر قبل و بعد از بازی را نداد و لالیگا مجبور شد که استادیوی خود را در پارکینگ برنابئو قرار بدهد! بدین ترتیب تصاویر گرم کردن دو تیم از شبکه لالیگا پخش نشد و به جایش از شبکه رئال مادرید پخش شد.