مرجع خبری رئال مادرید : ناپولی در دو بازی اخیرش دوباره به حس و حال فصل گذشته اش برگشته است. آنها با پیروزی چهار بر یک مقابل اودینزه و چهار بر صفر مقابل لچه دوباره حس و حال بهتری پیدا کرده اند. در حقیقت ناپولی پس از استعفای اسپالتی و حضور رودی گارسیا نتوانسته بود خودش را پیدا کند و در شروع فصل با مشکلاتی مواجه بود. در حقیقت یک شکست و دو بازی باعث شده بود تا سرمربی سابق النصر با انتقادهایی مواجه شود اما حالا دوباره شرایط بهتر شده است.

کواراتسخلیا در مقابل اودینزه طلسم شش ماهه گل نزدن خود را شکست. مهاجم گرجستانی با یک گل ، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی شب درخشانی داشت. از سویی اوسیمهن نیز به نظر می رسد که جنجال های اخیرش و بحث شکایت از باشگاه ناپولی به خاطر پست در تیک تاک را فراموش کرده است.  از سویی ناپولی به نظر می رسد که بالاخره به انسجام دفاعی رسیده است. آنها توانسته اند که با جدایی کیم مین جائه مدافع کره ای کنار بیایند. ناتان مدافع برزیلی توانسته نمایش باکیفیتی داشته باشد و در سطح انتظارات ظاهر شده است.

ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای و آقای گل فصل گذشته لیگ ایتالیا قطعا خطر اصلی برای خط دفاعی رئال مادرید خواهد بود. مهاجم 24 ساله فصل گذشته 31 گل برای ناپولی به ثمر رساند و در سومین اسکودتوی تاریخ این باشگاه نقش مهمی داشت. او  34 درصد گلهای تیمش در لیگ ایتالیا را به ثمر رساند. الهلال در تابستان حاضر شده بود تا برای خرید اوسیمهن 140 میلیون یورو بپردازد که البته ناپولی این پیشنهاد را رد کرد.  در ماه های اخیر شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید، منچستریونایتد و بایرن مونیخ نیز به اوسیمهن مطرح بوده است. اگر امباپه به رئال مادرید نیاید، اوسیمهن همچنان می تواند یکی از گزینه های خرید توسط رئال مادرید باشد. این بازیکن برای تمدید با ناپولی تا 2027 به توافق رسیده تا دستمزدش به سالانه ده میلیون یورو برسد.

خویچا کواراتسخلیا که در تابستان 2022 از دینامو باتومی راهی ناپولی شد، خیلی سریع قلب هواداران تیم ایتالیایی را فتح کرد. او لقب “کوارادونا” را کسب کرد تا هواداران بگویند که با دیدنش یاد مارادونا می افتند. ستاره گرجستانی که هرگز علاقه خود به رئال را کتمان نکرده و خود را عاشق گوتی می داند، امشب باید در مقابل تیم محبوبش قرار بگیرد. او می داند که در حضور وینیسیوس شانسی برای حضور در رئال مادرید ندارد و از سویی مدیران رئال در حال حاضر امباپه را ترجیح می  دهند اما در هر صورت بازی امشب فرصتی است تا خودی را نشان بدهد و خاطرات درخشان فصل گذشته اش را تکرار کند.