مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو شنبه قهرمان لیبرتادورس شد و یک جام دیگر را به کارنامه درخشان خود افتخار کرد. مارسلو در حال حاضر با 25 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است و حالا یک جام دیگر را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

از میان بازیکنانی که در چهار قهرمانی اروپایی رئال بین 2014 تا 2018  حضور داشتند، هیچ کدامشان پس از ترک رئال موفقیتی به اندازه قهرمانی مارسلو در لیبرتادورس نداشته اند. برخی از انها جامهای کوچک را برده اند اما با لیبرتادورس که جام باشگاه های امریکای جنوبی است، قابل مقایسه نیست.

مارسلو در رئال  مادرید  25 جام برد و حالا با قهرمانی لیبرتادورس این شانس را دارد تا در جام جهانی باشگاه های هفت تیمی در 2023 و جام جهانی باشگاه های 32 تیمی در 2025 حضور پیدا کند. از میان بازیکنان  هم نسلش در رئال مادرید، بنزما و رونالدو حالا در لیگ عربستان هستند. کریستیانو در یووه و یونایتد موفقیت چندانی نداشت و حالا راهی عربستان شده است.  گرت بیل پس از رئال راهی آمریکا شد و توانست قهرمان ام ال اس کاپ شود اما توفیق دیگری به دست نیاورد.  کاسمیور و واران سخت تلاش کرده اند تا یونایتد را از بحران خارج کنند و با وجود قهرمانی جام اتحادیه، توفیق چندانی نداشته اند. راموس در پی اس جی ناکام بود و حالا راهی سویا شده در حالی که ایسکو نیز در حال حاضر به بتیس ملحق شده است. ناواس در پی اس جی دوران ناموفقی داشت و مدتی به ناتینگام فارست رفت. آسنسیو نیز در این فصل راهی پی اس جی شده و فعلا توفیق چندانی نداشته است.