مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در حالی به پایان سال 2023 نزدیک می شود که 9 مصدوم دارد. کورتوا، کپا، میلیتائو، شوامنی، کاماوینگا، وینیسیسو، گولر، بلینگام و سبایوس بازیکنان مصدوم رئال هستند. حتی براهیم دیاز هم به طور کامل از مصدومیت شانه خود ریکاوری نکرده است. رئال مادرید در این شرایط باید یکشنبه به مصاف کادیز برود.

رئال مادرید پس از بازی با کادیز باید از ناپولی میزبانی کند که تساوی هم برای تثبیت کردن صدرنشینی رئال در گروه، کفایت خواهد کرد. رئال بعد از این بازی از گرانادا در برنابئو پذیرایی می کند و پس از استراحتی یک هفته ای به سویا می رود تا در زمین بتیس بازی کند. رئال مادرید بعد از آن نیز به برلین می رود تا در دیداری تشریفاتی مقابل یونیون قرار بگیرد. البته اگر رئال مقابل ناپولی باخته باشد، باید در این بازی پیروز شود تا به صدرنشینی گروه برسد. پایان کار رئال در سال 2023 با میزبانی از ویارئال و سفر به ویتوریا برای بازی مقابل آلاوز خواهد بود.

تا پایان سال 2023 ، سخت ترین بازی رئال مادرید در ویامارین خواهد بود. تیم پلگرینی در حال حاضر در رتبه هفتم جدول لالیگا قرار دارد که ایسکو  شرایط بسیار درخشانی را دارد و ستاره این تیم است. بقیه حریفان نظیر کادیز، گرانادا، ویارئال و الاوز تیم هایی هستند که بعد از رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته اند و حریفان سختی به نظر نمی رسند. در این مدت، ژیرونا، بارسلونا، اتلتیکو و بیلبائو بازیهای حساسی مقابل همدیگر خواهند داشت. ژیرونا باید در زمین بارسلونا، بتیس و اتلتیکو در یک ماه و نیم آینده قرار بگیرد. بارسا بازی سختی در زمین رایو خواهد داشت و از اتلتیکو و ژیرونا  میزبانی می کند.

Si