مرجع خبری رئال مادرید : رینیر ژسوس بازیکن برزیلی رئال مادرید که قرضی به فروزینونه رفته در مورد شرایط خودش صحبت کرد.

شرایط خودش:” در بهترین شرایطم هستم. این جا تمرینات سخت هستند اما درون زمین اعتماد به نفس دارم. مورد حمایت مربی، باشگاه و هواداران قرار دارم و خیلی خوشحال هستم. احساس آرامش دارم. فشاری روی من نیست. مربی به من می گوید که باید با شادی بازی کنم و لبخن دبه لب داشته باشم. درون زمین همیشه کار خود را انجام می دهم. در حال بهتر شدن هستم و ایتالیایی هم تحصیل می کنم. مربی از اولین تمرین از من حمایت کرده است و به من اعتماد به نفس داده است. سبکش را دوست دارم. جوان های خیلی خوبی داریم و ارتباط خوبی در رختکن وجود دارد.”

حضور سرمربی رم در بازی معروف رم – بارسا و گل مانولاس:” قطعا رئالی ها آن بازی را به یاد دارند و رئالی ها نیز او را به خاطر آن بازی دوست دارند (می خندد).”

پست هافبک هجومی:” بازی در نزدیکی دروازه حریف را دوست دارم اما مربی روی بخش های دیگر بازی من نیز کار می کند. می داند که با توپ  خوب کار می کنم اما در فاز دفاعی نیز به من کمک می کند و با دستورالعمل هایش خیلی رشد کردم.”

باشگاه فروزینونه :” جو خوبی برای بازیکنان وجود دارد. شهر کوچکی است که همه در ان عاشق تیمشان هستند و حمایت فوق العاده از ایتم می شود. من روی کارم درون زمین تمرکز کنم مثل کاری که در دورتموند و ژیرونا کردم.”

ژیرونا:” شروع خوبی داشتم و بعد از دو بازی فیکس شدم و گل زدم. بعد از آن مصدوم شدم و متوقف شدم. ثبات کافی را نداشتم. حیف شد اما این اتفاقات رخ می دهند. انتظار نداشتم که اکنون صدرنشین لالیگا باشند اما برایاشن خیلی خوشحال هستم. دوستان زیادی در آن جا داشتم و امیدوارم که فصل خوبی داشته باشند.”

لحظه تمسا رئال مادرید :” این احساسی فراموش نشدنی بود. با فلامینگو در جام جهانی باشگاه ها بودم و منتظر پیشنهاد برخی باشگاه ها بودم اما انتظار پیشنهاد رئال را نداشتم. وقتی پدرم با من تماس گرفت ت ادر موردش اطلاع بدهد، به او گفتم که نمی توانیم این پیشنهاد را رد بکنیم و به حدی احساساتی شده بودم که پهلوهایم درد گرفته بود (می خندد) رئال مادرید همیشه تیم من بود و با دیدن بازی کریتسیانو بزرگ شدم. نمی توانستم این را باور کنم.”

تمرین کردن با رائول در کاستیا:” برخورد خیلی خوبی با من داشت. او یک اسطوره و یکش خصی فوق العاده است. در کاستیا شروع خوبی داشتم و دو گل زدم اما کمی بدشانس بودم. بعد از سه بازی، کرونا شروع شد و لیگ به شکل کامل متوقف شد. ”

برزیلی شدن ترکیب رئال :” برایم خوشایند است. همیشه با رودریگو و وینی صحبت می کنم و با آنها پلی استیشن بازی می کنم. بازیهای خوبی داریم اما وینی اغلب اوقات من را شکست می دهد (می خندد).”

گفتگو با وینیسیوس:” وینی به من گفت که باید آرامش داشته باشم، خوب عمل کنم و به زودی به مادرید برگردم. هر دو از من حمایت کردند. رابطه خاصی داریم و از این بابت تشکر می کنم.”

همچنان هدفت این است که در رئال مادرید بازی کنی؟” قطعا. سه سال از این تیم دور بودم اما همچنان رئال مادرید ذر ذهن من است. آنها رویای من هستند و به نظرم با سختکوشی به هدفم خواهم رسید.”

اندریک:” بازیکن بزرگی است و همشهری من است چون اهل برازیلیا است. بازیهایش را دیدم و خیلی خوب است و حضورش در رئال برایم خوشایند است. از زمان خبر پیوستنش به رئال چند بار با او صحبت کردم و برایش آرزوی موفقیت کردم. این که در سن کمی به این باشگاه ها می آیی باعث می شود که چیزهایی یاد بدهی. “