مرجع خبری رئال مادرید : لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید زمانی به عنوان مهمترین مهاجم آینده فوتبال اروپا معرفی می شد اما حالا پس از تجربیات مختلف در رئال مادرید و فیورنتینا در حضور در میلان هم به بازیکنی ناکام تبدیل شده است. یوویچ که در فصل 19-2018 توانست در آینتراخت 27 گل بزند، بعد از آن و در پنج فصل اخیر فقط 20  گل زده است!

در حقیقت یوویچ که شش سال پیش توجه کل بزرگان اروپا را به خود جلب کرده بود و به عنوان ستاره آینده فوتبال دنیا معرفی می شد، در این سالها در یک سراشیبی وحشتناک قرار گرفته است.  یوویچ در فصل 19-2018 با ثبت 278 گل در 48 بازی در آینتراخت فوق العاده ظاهر شد. در آن زمان رئال و بارسا به شدت به دنبال خریدنش بودند که در نهایت رئال برای خرید او 63 میلیون یورو پرداخت.

یوویچ با وجود سرمایه گذاری شدید در رئال مادرید نتوانست به رقیب مطمئنی برای بنزما تبدیل شود و به هیچ وجه کیفیت مطلوبی از خود ارائه نداد. این بازیکن به هیچ وجه از فرصت هایش استفاده نکرد. یوویچ در فصل اولش در رئال فقط دو گل به ثمر رساند.  این بازیکن در دومین فصلش در رئال هم با ثبت چهار گل، عملکرد جالبی نداشت. او در سومین فصلش و زیر نظر آنچلوتی در 549 قیقه و نوزده بازی یک گل زد. یوویچ در تابستان 2022 به صورت رایگان از رئال جدا شد. او در فصل گذشته در فیورنتینا در 50 بازی سیزده گل زد که عملکردش خیلی معمولی بود و تیم ایتالیایی ، او را رایگان به میلان فروخت و در این فصل هم اصلا شرایط خوبی در تیم روسونری نداشت. یوویچ در میلان نیمکت نشین بوده و هیچ گلی نزده است.