مرجع خبری رئال مادرید : رینیر ژسوس بالاخره به چیزی دست پیدا کرد که بیش از سه سال در جستجوی آن بود: دقایق و فرصت برای نشان دادن توانایی هایش. این بازیکن در فروزینونه توانسته کابوس های سالهای اخیرش در دورتموند و ژیرونا را فراموش کند و حس و حال بهتری دارد. این بازیکن حتی با شجاعت می گوید که آماده بازگشت به رئال مادرید است.

اوزبیو دی فرانچسکو سرمربی فروزینونه کاملا روی رینیر حساب می کند و به این بازیکن و توانایی هایش باور دارد. از وقتی که رینیر در فروزینونه صاحب دقایق شده، به تیمش کمک کرده تا در شش بازی اخیر، سه پیروزی کسب کند.  رینیر در فروزینونه 432 دقیقه داشته است آن هم در حالی که در کل سه فصل گذشته روی هم 1379 دقیقه بازی کرده بود. رینیر ذر دو فصل در دوتموند 740 دقیقه داشت که یک گل زد و یک پاس گل داد. او فصل گذشته در ژیرونا 639 دقیقه بازی کرد.

رینیر  گفته که دوست دارد به مادرید برگردد اما در حال حاضر چنین چیزی خیلی سخت است. رئال مادرید در این فصل پس از سالها صاحب سیستمی شده که هافبک هجومی در ان حضور دارد. در حقیقت سیستم 2-4-4 لوزی باعث می شود که نقش هافبک هجومی خیلی مهم باشد. رینیر نیز کمابیش همان نقشی را درون زمین دارد که بلینگام در ترکیب کنونی دارد.  رینیر تا 2026 با رئال قرارداد دارد اما امیدوار است که در این فصل در فروزینونه بدرخشد و درها را به روی بازگشتش به رئال مادرید باز کند.

رینیر در زمستان 2020 با 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال امد و برخی او را با کاکا مقایسه می کردند.