مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو گونزالس سرمربی کادیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یکشنبه در میراندیا مقابل رئال مادرید شرکت کرد و در مورد این بازی صحبت کرد.

غایبان بازی مقابل رئال مادرید :” فده سن امتریو، لوییز هرناندز و مارتین کالدرون در کنار کوامه مصدوم هستند دوست دارم که همه بازیکنان حضور داشته باشند.”

غایبان رئال مادرید :” فکر نمی کنم که رئال مادرید گلایه ای نسبت به غایبانش داشته باشد. مشخص است که هر چقدر غایب بیشتری داشته باشند، گزینه های کمتری خواهند داشت و صاحب شانس بیشتری می شوند. رئال مادرید بازیکنان خیلی خوبی دارد. باید روی حریف تمرکز کنیم. وقتی وینیسیوس حضور ندارد، خوسلو حضور دارد که خیلی خوب کار می کند. براهیم و والورده همین طور هستند… بازیکنان تعیین کننده ای دارند. بلینگام نیز حضور خواهد داشت اما مهم این است که به رقابت بپردازد. به مصاف رئال مادریدی می رویم که قدرتمند است و باید خوب کار کنیم. ”

انگیزه کادیز برای تقابل با رئال:” باید به خوبی رقابت کنیم. تیم خیلی خوب کار کرده است و انرژی کافی را داریم تا به خوبی ریکاوری کنیم. می دانیم که چه توانایی هایی داریم. اسلجه های خود را برای رقابت داریم. شرایط خوبی داریم. امیدواریم که این بازی برای همه یک جشن باشد.”