مرجع خبری رئال مادرید : تخصص آنچلوتی در تغییر پست بازیکنان را همه می دانند. بلینگام و دی ماریا زیر نظر او با تغییر پستشان بهترین فصل دوران فوتبالشان را داشتند اما ویسنته دل بوسکه نیز تجربه مشابهی داشته است.

در حقیقت دل بوسکه که به بازی با پنج مدافع شناخته می شد،  در آوریل 2021 تصمیم گرفت که در بازی رئال مادرید و ویارئال در برنابئو، از گوتی در پست مهاجم کاذب استفاده کند. رئال مادرید در آن فصل با دپورتیوو برای قهرمانی لالیگا رقابت می کرد و مهم بود که در مقابل ویارئلا پیروز شود.

رئال مادرید در فاصله چهار روز تا میزبانی از گالاتاسرای در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ با مصدومیت مورینتس و رائول مواجه بود. دل بوسکه در آن بازی ساویو و مونیتیس را برای حضور در خط حمله در اختیار داشت اما تصمیم گرفت که گوتی را از خط هافبک به خط حمله ببرد و در پست مهاجم کاذب مورد استفاده قرار بدهد.  آن تصمیم عالی پیش رفت. رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد و گوتی نیز با سه گل درخشید و شب فوق العاده ای داشت. گوتی در ان بازی اولین هت تریک دوران فوتبالش را داشت که فقط یک بار دیگر در دوران فوتبالش در جام حذفی این کار را تکرار کرد. گوتی در آن شب در پست مهاجم کاذب قرار گرفت که فیگو، مک منمن و ساویو پشت سرش بازی می کردند. ماکلله و ایوان هلگرا نیز هافبک دفاعی بودند.