مرجع خبری رئال مادرید: فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در سن 25 سالگی به یکی از لیدرهای تیم تبدیل شده و بدون شک یکی از کاپیتان های آینده رئال مادرید خواهد بود. فده هفت سال و نیم پیش به رئال مادرید ملحق شد. در حقیقت در 28 ژولای 2016، جونی کالافات رییس کادر استعدادیاب های رئال شخصا به مونته ویدئو رفت تا انتقالش را نهایی کند.

سال 2024 می تواند برای کارواخال از این حیث کلیدی باشد که به یکی از  کاپیتان های رئال مادرید تبدیل شود. ناچو، مودریچ و کروس همگی به پایان قراردادشان در رئال نزدیک می شوند و هنوز ماندنشان قطعی نیست. وینیسیوس 23 ساله یکی از رقبای جدی فده برای اضافه شدن به جمع کاپیتان ها است.

فده اخیرا قراردادش را با رئال مادرید تا 2029 تمدید کرده تا باشگاه نشان بدهد که به او کاملا اعتماد دارد. فده در این فصل در رئال سعی خواهد کرد که جامها را ببرد و البته برای درخشش در تیم ملی اروگوئه در جام جهانی نیز انگیزه بالایی دارد. جام جهانی برای فده خوب نبود و این بار می خواهد در یک تورنمنت ملی دیگر، انتقام بگیدر. فده 55 بازی ملی داشته است که در این سن و سال هیچ بعید نیست که بتواند رکورد گودین با 161 بازی ملی برای اروگوئه را هم بشکند.