مرجع خبری رئال مادرید: فدریکو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اتلتیکو شرکت کرد.

در بهترین شرایطت هستی؟” شاید بتوان گفت بله. در این پست خیلی لذت می برم و می توانم در هر جایی که هستم ، به تیم کمک کنم. خوشحال هستم که می توانم به اندازه سال گذشته گل بزنم و به محوطه جریمه نزدیک بزنم اما سعی می کنم که با نیازهای مربی هماهنگ شوم.”

در عربستان چه حسی داری؟” همیشه خوشایند است که برای جامی دیگر تلاش کنی و از بازی در رئال مادرید لذت ببری. برخی نظر متفاوتی دارند و فکر می کنند که سوپرجام باید در اسپانیا برگزار شود. در هر صورت می خواهیم به وظایفمان عمل کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. باید با احترام در این سوپرجام حضور پیدا کنیم.”

حاضری حرکتی مثل تکلت روی پای موراتا را تکرار کنی؟” قطعا این کار را می کنم. همیشه و وقتی تیم نیاز داشته باشد، این کار را می کنم. اگر با نتیجه سه بر صفر عقب باشیم، چنین تکلی مفهومی ندارد. در آن فینال رقابت نزدیکی در پیش بود. اگر نتیجه همان بو، این کار را می کردم  چون باید برای تیم این کار را می کردم. برای تیم همیشه تلاش خود را می کنم. آن اولین سوپرجام من بود که فوق العاده بود. خیلی خاص بود. خوشحال خواهم شد اگر سوپرجامی دیگر را ببرم چرا که در این پیراهن باید جامها را ببری.”

سه دربی:” از نظر شخصی برای من زیباست که در چنین بازیهایی حاضر شوم. در رئال مادرید، زیباترین کار این است که مقابل بهترین ها رقابت کنی و اتلتیکو از بهترین های دنیا است. هر سه بازی خیلی زیبا خواهد بود. فردا برای جام و قهرمانی بازی می کنیم و خیلی مهم است و بازی های لالیگا  لالیگا نیز خیلی مهم خواهد بود. باید به هواداران نشان بدهیم که می توانیم برای همه چیز رقابت کنیم.”

اهمیت بازی فردا:” انگیزه بالایی داریم. این یک جام و یک دربی دیگر است. بازی زیبایی است و می خواهیم نشان بدهیم که امسال می توانیم برای جامهای زیادی رقابت کنیم. خوشحال هستیم که یک سال دیگر برای سوپرجام رقابت می کنیم.”