مرجع خبری رئال مادرید : مندی یا فران گارسیا، این یکی از ابهامات ترکیب فصل آینده رئال مادرید است. در حقیقت اگر دیویس خریده شود، یکی از این دو باید از رئال مادرید برود. شاید تا چند هفته پیش پاسخ این سوال مشخص بود: بازیکن فرانسوی جدا می شود و محصول آکادمی به عنوان بازیکن ذخیره می ماند.

در حقیقت مندی تا 2025 قرارداد دارد و باشگاه می تواند درآمد خوبی از فروش او در تابستان بعدی داشته باشد (حدود 20 میلیون یورو قیمت دارد) و منطقی نیست که برای نیمکت نشینی در رئال باشد اما عملکرد خوب مندی در هفته های اخیر، شرایط را عوض کرده است. آنچلوتی علاقه زیادی بله مندی دارد و این بازیکن در بازیهای بزرگ در فاز دفاعی نقش مهمی دارد.

آنچلوتی به صراحت گفته است که در فاز دفاعی، مندی را بهترین بازیکن دنیا می داند. کارلتو شخصا به این بازیکن علاقه دارد و دوست ندارد که او را از دست بدهد. مندی در فصل دسیموکوارتا نقش مهمی داشت و حضورش در پست دفاع چپ خیلی مهم بود. کارلتو همچنان مندی را جلوتر از فران گارسیا می داند و در همه بازیهای بزرگ روی فران حساب خواهد کرد.  در هر صورت تا پایان فصل باید در این باره تصمیم گیری شود که در صورت خرید دیویس، کدام یک از میان فران گارسیا و مندی از تیم بروند.