مرجع خبری رئال مادرید: شبکه رئال مادرید پس از دربی مادرید به شدت به عملکرد ضعیف سانچز مارتینز انتقاد کرد. در حقیقت در گزارشی 240 ثانیه ای، عملکرد سانچز مارتینز مورد انتقاد قرار گرفت. مجریان این شبکه در مورد عملکرد سانچز مارتینز گفتند:” مردی که بازی را سوت زد… آیا وجدانش را دارد تا امشب (دیشب) راحت بخوابد؟”

در ادامه این گزارش گفته است:” سه گانه ارباب حلقه ها و فیلم های سه ساعته وجود دارند. ما می توانیم با عملکرد داوران ال کلاسیکوها سه گانه بزنیم: آلبرولا روخاس، کوادرا فرناندز و سانچز مارتینز. انها همگی به سود اتلتیکو سوت زدند. این می تواند یک فیلم ترسناک باشد. ا تلتیکو باشگاهی است که بیشترین سود را از داوری ها در لالیگا با اختلاف زیاد نسبت به بقیه تیم ها برده است. آنها لالیگای 21-2020 را با اشتباهات فاحش داوری شامل هند پنالتیگرفته نشده فلیپه بردند.

شبکه رئال پس از آن کلیپی از اشتباهات سانچز مارتینز شامل پنالتی ها، کارت ها و حتی خطاهای ساده میانه زمین و هندهای غیرعهمد منتشر کرد. به طور مثال در دقیقه 14 سائول با دستش توپ را لمس کرد که مجریان شبکه رئال مادرید گفتند که عمدا  جهت توپ را عوض کرده است. آنها در مورد پنالتی ها نیز صحبت کردند:” پنالتی سائول روی لوکاس وازکز کاملا مشخص بود و داور جایگیری کاملا خوبی داشت اما اگر او این صحنه را ندیده، داور ویدیویی باید به او گوشزد می کرد. تصویر مشخص است. این تصویر واضح است، هوش مصنوعی در کار نیست. خطا روی براهیم؟ تاسف بار است که داوران به سویی دیگر نگاه می کنند و به حریفان اجازه شکار بازیکنان با استعداد را می دهند.  در مورد خطای ساویچ روی بلینگام چیزی برای گفتن نیست. شرم بار است که پنالتی گرفته نشد. با آرنج از پشت ، بلینگام هل داده شد تا جلوی حرکتش گرفته شود. پنالتی کاملا فاجعه بود. در مورد خطای پنالتی یورنته روی بلینگام، این که گفته شود هر دو همدیگر را بغل کرده اند، احمق فرض کردن دیگران است. ما احمق نیستیم. دو پنالتی روی بلینگام انجام شد و هیچ کدام گرفته نشد. جود حالا می فهمد که در لالیگا چه اتفاقاتی رخ می دهد.  این تصمیم ها به معنی سوء استفاده از قدرت است. وحشتناک است که در مورد این صحنه ها صحبت شود. رئالی ها می دانند که چه خبر است. سه تا از چهار تقابل با اتلتیکو توسط سه گانه داوران (روخاس، کوادرا و سانچز مارتینز) به سود اتلتیکو بوده است. ”

مجریان این شبکه به ژآوی هم حمله کردند. ژاوی در روزهای اخیر مدعی شده بود که در داوری ها در لالیگا تقلب شده است و اجازه رقابت واقعی به انها دیده نمی شود. مجریان شبکه رئال مادرید گفتند:” او گفته که به آنها اجازه رقابت نمی دهند؟ کافی است که به یاد بیاوریم که دوران بازی ژاوی زیر سوال است چرا که بازیهایش در حال بررسی توسط دادگاه با نظر قاضی هستند. کل دوران فوتبالش زیر سوال است.  لالیگای تقلبی؟ فقط می توان خندید. خوشبختانه شبکه رئال مادرید وجود دارد که همه چیز را با مدرک نشان بدهد. اگر ما تخلفی کرده ایم، به دادگاه بروید و شکایت کنید. در این جا همه چیز را با شفافیت نشان می دهیم. ناراحت هستیم که پس از سالها گلایه، تصاویری که نشان از تصمیم ها به ضرر رئال مادرید دارند، در تلویزیون های دولتی نشان داده نمی شوند. قابل توجه است که چطور به رئال مادرید ضربه زده می شود. شنبه تصاویری را پخش کردند که اعضای ژیرونا علیه رئال مادرید شعار می دهند اما وقتی که اسکناس های تقلبی علیه بارسلونا پرتاب شد، هیچ تصویری از آن در تلویزیون های عمومی پخش نشد.

صحبت های مجریان شبکه رئال مادرید این گونه تمام شد:” در زمان گرم کردن، مجریان ما در کنار زمین بودند و سانچز مارتینز به ما دست داد و با ما خوش و بش کرد ام ابرخی می گویند که شبکه رئال مادرید به داوران فشار می آورد! سه پنالتی روی ما انجام شد و هیچ کدام گرفته نشد. ژاوی و لاپورتا امشب خوشحال خواهند بود. باید علیه همه بجنگیم.”