مرجع خبری رئال مادرید : دنی سبایوس با عملکرد درخشانش در فصل گذشته، مدیران رئال را مجبور کرد که قرارداد سبایوس را تمدید کنند.

مدیران رئال مادرید می دانستند که دوره کروس و مودریچ رو به پایان است و تصمیم گرفتند که سبایوس را به عنوان بازیکنی با دستمزدی معقول در تیم حفظ کنند و قراردادش را برای چهار فصل تمدید کنند. سبایوس قرار بود که به تدریججای کروس و مودریچ را در ترکیب بگیرد اما هفت ماه پس از تمدید قرارداد، سبایوس نتوانسته چیزی فراتر از هافبکی نیمکت نشین باشد و حتی از سطح فصل گذشته خود نیز پایین تر بوده است.

در واقع به جز گولر، هیچ بازیکنی کمرنگ تر از سبایوس در این فصل نبوده است. دنی در 501 دقیقه بازی کرده و کلا در 16.5 درصد دقایق حضور داشته است. این بازیکن در مقابل لاس پالماس فیکس شد و نمایشی ضعیف داشت تا پس از 59 دقیقه تعویض شود.  سبایوس در دربی مادرید در دقیقه 88 وارد زمینشد و هدف این بود که به حفظ نتیجه کمک کند. سبایوس در این بازی هفت دقیقه و هفده ثانیه بازی کرد اما با وجود دقایق کمش، دو توپ لو داد و نمایشی ضعیف داشت و نتوانست جلوی از دست رفتن پیروزی را بگیرد.  سبایوس از ده بازی اخیر رئال مادرید در یکی کلا بازی نکرد و در چهار تا نیز در اخرین دقایق وارد زمین شد و به نظر می رسد که شرایط خوبی ندارد.

سبایوس البته در دربی کوپا گلزنی کرد اما گلش به علت آفساید بلینگام مردود شد.