مرجع خبری رئال مادرید : رلوو گزارش داده است که کارلو آنچلوتی علاقه خاصی به فرلاند مندی دارد و روی او حساب می کند. دفاع چپ فرانسوی تا 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد و کسی نمی داند که فصل بعد در رئال خواهد بود یا نه چرا که اگر باشگاه بخواهد رایگان از دستش ندهد، باید در تابستان بعدی او را بفروشد.

رلوو گزارش داده است که در حال حاضر مذاکره ای برای نزدیک شدن مندی به تمدید انجام نشده است. باشگاه تصور می کند که بتواند در تابستان بعدی از فروش مندی درآمد خوبی کسب کند اما آنچلوتی به شدت حامی تمدید قرارداد اوست. کارلو در سوپرجام اسپانیا نیز گفته بود که مندی را بهترین دفاع چپ دنیا در فاز دفاعی می داند.

البته مدیران رئال مادرید فعلا عجله ای برای مشخص شدن این ماجرا ندارند و سعی می کنند که تمرکز تیم از قهرمانی لالیگا به هم نخورد. رئال مادرید برای جذب آلفونسو دیویس با خود بازیکن به توافق رسیده و حالا باید منتظر مذاکره با بایرن مونیخ باشد. البته خرید بازیکن از بایرن آسان نیست چون باواریایی ها روی دیویس حساب می کنند و نمی خواهند به سادگی از دستش بدهند.

آنچلوتی دوست دارد که مندی و دیویس را فصل آیند هبا هم در ترکیبش داشته باشد. رئال مادرید در دو سال اخیر هم تلاش کرد تا مندی را بفروشد و نتیجه ای نگرفت.  این بازیکن فعلا مشکلات بدنی خود را فراموش کرده و در این فصل نقش پررنگی داشته است.

کارلتو البته می داند که مدیران رئال مادرید هر چند که به حرفهایش گوش می دهند اما خیلی از اوقات به آن عمل نمی کنند. به همین خاطر بود که با نخریدن کین در تابستان یا مدافع میانی در زمستان کنار آمد. اگر در نهایت مندی فروخته شود، کارلتو روی فران گارسیا حساب خواهد کرد که بازیکنی از آکادمی است. بدین ترتیب هیچ بعید نیست که فران فصل بعد در رئال بماند و مندی جدا شود چرا که مدیران رئال از روند اسپانیایی سازی ترکیب نیز حمایت می کنند.