احترام: بالاترین درود ها به مادریدسمو ها و خصوصا کارلو آنجلوتی مربی افسانه ای که این روز ها این شعر احمد شاملو را در زمین فوتبال معنا می کند، چیدن ترکیبی بدون مهاجم تخصصی و وینگرهایی با عملکرد سینوسی که یک بازی درخشان و یک بازی افتضاح هستند که فوتبال دیدن را سخت می کنند کار هر مربی نیست که اینگونه از داشته هایش استفاده کند برای من پیش بینی این موفقیت خصوصا در لالیگا بدون گلر اصلی دفاع منسجم و مهاجم اصلی و رفتن بهترین بازیکن جهان غیر قابل تصور بود.
نه فرشته نه شیطان: به نظرم بهترین لقب برای فلورنتینو پرز میتواند همین باشد مدیریت مالی درخشان به گزارش فایننس فوتبال و رویترز و همچنین ساخت پروژه جدید در کنار خرید استعداد و تقویت حریف سنتی بارسلونا او را فرشته می کند اما در سمت مقابل اسطوره کُشی و عدم تقویت تیم و سُخره گرفتن او و باشگاه رئال مادرید توسط کودک فرانسوی منفعت طلب او را به شیطان با دار و دسته رسانه اش بدل می کند.
بدرود کریم: متاسفانه چمیونزلیگ دیسیموکوارتا که مدیون بازیکنانی زیادی هستیم از جمله کریم بنزما و در اوضاع افتضاحی در داخل بودیم آنگونه که شایسته بود شخصا برای من وقت نشد خوشحال باشیم اما از این مقاله درود ها میفرستم برای تمام اسطوره ها از جمله کریم بنزما که همیشه ظلم فدراسیون فوتبال فرانسه به او تا ابد در یادم خواهد ماند. خوشبختی نسل حال حاضر دیدن خط حمله بی بی سی بود.
آینده: برای ساختن تیمی در خور تاریخ با عظمت تیم ما به تغییر رفتار وینیسیوس و آمدن هالند نیاز داریم، باید از آن کودک فرانسوی عبور کنیم و هالند را جذب کنیم به چند دلیل، هم خودش علاقمند به حضور در رئال مادرید است هم دوست صمیمی اش مانند جواهر میدرخشد و همکاری این دو در یک تیم آن هم رئال مادرید بسیار جذاب و دیدنی است، قدرت گلزنی و ضربات سر هم افزایش می یابد.
زنده باد پادشاه: در دنیای کنونی ما مهربانان پادشاه هستن حال اینکه با بازی درخشان خود دلبری کنند که دیگر راهی جز دوست داشتن آن ها نمی ماند، خانوم ها آقایان آینده برای ماست در کنار والورده و رودریگو و پادشاه بریتانیایی توپ های طلا را درو خواهیم کرد، زنده باد برتو بلینگهام.
ماهان محبوبی
Mahan9