مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس اسطوره 37 ساله رئال مادرید یکشنبه با پیراهن سویا به برنابئو برمی گردد.

راموس با شماره چهار سویا قطعا حس عجیبی را میان هواداران رئال ایجاد خواهد کرد. خودش گفته که اگر گل بزند، خوشحالی نمی کند اما قرار است که پیش از سوت آغاز بازی، رئالی ها از او تجلیل کنند.

در حقیقت راموس با 671 بازی در رئال مادرید یکی از اسطوره های باشگاه است. البته قرار نیست که مراسم بزرگی در کار باشد چون رئال مادرید نمی خواهد که با مراسمی احساسی، سویا را ناراحت کند اما در هر صورت قرار است که تجلیل برگزار شود. بازی برای رئال مادرید و سویا خیلی مهم است و رئالی ها نمی خواهند که این تجلیل، بازی را تحت الشعاع قرار بدهد ام ادر هر صورت سرجیو قرار است که مورد تجلیل قرار بگیرد.

راموس در تابستان 2021 به علت اختلافات با مدیران رئال از تیم رفت. پرز از این که راموس پس از حذف از آژاکس به او حمله کرده بود، دلخور بود و با بیرون کردن سرجیو از تیم، انتقامش را از شماره چهار اسطوره ای گرفت. در واقع راموس پیشنهاد تمدید یک ساله با رئال مادرید با کاهش ده درصدی دستمزد را پذیرفته بود اما مدیران رئال به او گفتند که این پیشنهاد منقضی شده در حالی که در بسیاری از موارد مشابه سالهای اخیر (ناچو، سبایوس و ….) پیشنهادهایی که برای تمدید داده می شد، تاریخ انقضا نداشت! در حقیقت بیرون کردن راموس از رئال مادرید به خاطر کینه شخصی پرز از او بود و حالا مدیر رئال مادرید می خواهد با تجلیل از سرجیو در بازی یکشنبه از او دلجویی کند.

راموس بدون تردید یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است که گلش در فینال دسیما هرگز از یاد هواداران رئال مادرید نمی برد. او در پیراهن رئال مادرید انواع و اقسام جامها شامل چهار چمپیونزلیگ، پنج لالیگا ، دو کوپا، چهار جام جهانی باشگاه ها، چهار سوپرجام اسپانیا را کسب کرد و با 671 بازی به چهارمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی پس از رائول، کاسیاس و سانچیس تبدیل شد.

راموس در بازی رفت مقابل رئال در پیزخوان نیز نمایش درخشانی داشت و حسابی مهاجمان رئال مادرید را آزار داد. سرجیو بدین ترتیب پس از حدود سه سال به برنابئو برمی گردد. او رهبر ترکیب سویا به شمار می رود. سویا در این فصل عملکرد جالبی نداشته اما با رهبری سرجیو امیدوارند که از بحران خارج شوند و از خطر سقوط دور شوند.

آخرین حضور راموس در برنابئو مقابل هواداران به اول مارس 2020 مقابل بارسلونا برمی گردد که بعد از آن شیوع ویروس کرونا باعث شد تا رئال مادرید به ورزشگاه دی استفانو نقل مکان کند و سرجیو دیگر مقابل هواداران رئال مادرید بازی نکرد.