مرجع خبری رئال مادرید: یکشنبه روز خاصی برای سرجیو راموس و رئالی هاست چرا که گلزن دسیما به ورزشگاه برنابئو برمی گردد. راموس در تابستان گذشته در حالی به سویا ملحق شد که عربستانی ها به شدت دنبالش بودند.

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا گزارش داده است که راموس در تابستان گذشته بی صبرانه منتظر تماس رئالی ها با خودش بود هر چند که این اتفاق رخ نداد.   پس از مصدومیت میلیتائو، راموس امید زیادی داشت تا درها به روی بازگشتش به رئال مادرید باز شود.  مدیران رئال البته تصمیم گرفتند که هیچ خریدی نداشته باشند و بدین ترتیب خبری از جذب راموس نبود.

دیاز گزارش داده اند که  همان طور که قبلا مدیران رئال با بازگشت رونالدو مخالفت کرده بودند، در مورد راموس نیز نظر مشابهی داشتند.وقتی که اخیرا شایعه بازگشت بنزما به رئال مطرح شد هم نظر مدیران رئال همین بود و او را نمی خواستند.

راموس در تابستان گذشته در حالی که با باشگاه هایی نظیر گالاتاسرای و  الاتحاد مذاکره می کرد، رویایش پیوستن به رئال مادرید بود اما خبری از پیشنهاد رئالی ها نبود. راموس حاضر شد با دستمزد سالانه یک میلیون یورو به سویا ملحق شود آن هم در حالی که عربستانی ها حاضر بودند تا برای قراردادی دو ساله به او 50 میلیون یورو بپردازند.

سرجیو با برخی دوستانش در رختکن رئال نظیر مودریچ و لوکاس در روزهای اخیر تماس گرفته و برای بازگشت دوباره به برنابئو بسیار هیجان زده است.