مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید در بازی این تیم و سویا عملکرد درخشانی داشت.

راموس پیش از بازی از خسوس ناواس خواسته بود که بازوبند کاپیتانی را برای همین یک بازی به او بدهد که این بازیکن هم بدون مشکل پذیرفته بود.

در حالی که رئال مادرید در غیاب بلینگام و همچنین خوسلو در فاز هجومی به شدت با مشکل مواجه بود، سویا یازده نفره  دفاع می کرد که رهبری خط دفاعی این تیم هم به عهده سرجیو راموس بود که عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.

راموس همان طور که همیشه در تیم هایش با غیرت بازی کرده، در شبی که پس از سه سال به برنابئو برگشت هم جانانه جنگید و به همراه تیمش تا دقایق پایانی نیز مقاومت کرد اما در نهایت جادوی مودریچ همه نقشه های او و تیمش را ویران کرد.

مودریچ در این بازی توسط هواداران رئال مادرید مورد تشویق قرار گرفت. او هم در زمان گرم کردن و هم در زمان خوانده شدن اسمش توسط بلندگوی ورزشگاه مورد تجلیل قرار گرفت تا رئالی ها نشان بدهند که اسطوره خود را از یاد نمی برند.

راموس در 37 سالگی همچنان یکی از بهترین مدافعان لالیگا به شمار می رود و قطعا اگر مدیران رئال اجازه می دادند، می توانست به برنابئو برگردد و پس از مصدومیت میلیتائو، عملکرد خوبی در ترکیب رئال داشته باشد. راموس در این فصل در حالی با دستمزد یک میلیونی به سویا پیوست که پیشنهاد 10 میلیونی از گالاتاسرای و 20 میلیونی از الاتحاد داشت اما عمدا به سویا ملحق شد تا دهان حرام لقمه هایی که او را پول پرست می نامیدند، ببندد.

راموس در این بازی مثل همیشه جدی و جنگنده ظاهر شد همان طور که در 16 سال حضورش در رئال مادرید همیشه با غیرت برای تیم می جنگید. جدیت او درون زمین هم ربطی به رئال نداشت بلکه او فقط می خواست که تیمش امتیاز بگیرد و همان طور که همیشه در رئال غیرتی بازی می کرد، برای سویا نیز غیرتی بازی کرد.