مرجع خبری رئال مادرید : چامارتین محله ای که ورزشگاه رئال مادرید در آن قرار گرفته، در پنج سال اخیر و در زمان بازسازی برنابئو، حس و حال متفاوتی پیدا کرده است. این منطقه قرار است که به بورس کنسرت ها و سایر رویدادهای شهر مادرید تبدیل شود و  بازسازی ورزشگاه روی قیمت خانه ها در این محله نیز تاثیر گذاشته است. در حقیقت از زمان بازسازی برنابئو، هزینه اجاره خانه در اطراف این ورزشگاه، 46 درصد افزایش پیدا کرده است.

در حقیقت در سپتامبر 2016 قیمت هر متر خانه در حوالی برنابئو به طور متوسط 4.225 متر مربع بوده و حالا این قیمت به 6285  یورو به ازای متر مربع رسیده است. قیمت 400 خانه در حوالی برنابئو  که در حال حاضر برای فروش گذاشته شده، بیش از  نیم میلیون یورو است که فقط قیمت هشت تا از این خانه ها از اجاره ماهانه 1200 یورو کمتر است. به طور مثال اجاره خانه ای 17 متری، ماهانه 995 یورو  است.

البته قیمت خانه در حله چامارتین همیشه بالا بوده است و ساکنان این محله جزئی از پولدارترین ساکنان این شهر هستند.  علاوه بر خانه ها، قیمت فروشگاه های تجاری و مغازه ها نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.  در واقع برگزاری رویدادهای مختلف باعث خواهد شد که مغازه داران در حوالی برنابئو نیز حسابی سود کنند و ضرر چند سال اخیری که در آن جا ساخت و ساز بوده را فراموش کنند.