مرجع خبری رئال مادرید : رینیر ژسوس هافبک برزیلی رئال مادرید چهار سال پیش با 30 میلیون یورو به رئال پیوست و به خریدی ناکام تبدیل شده است. رینیر امسال قرضی به فروزینونه رفته است.

بازیکن برزیلی در مصاحبه با رلوو گفت که تلاش می کند تا به رئال مادرید برگردد و از سویی در کنارش می خواهد به فروزینونه نیز کمک کند و انتظار دارد که صاحب فرصت خودش شود. وی اظهار داشت:” وقتی جونی کالافات (رییس کادر استعدادیابان رئال مادرید) و دیگران به من پیام می دهند، به این معنی است که سخت تلاش کرده ام.  همیشه با کالافات صحبت می کنم. بعد از بازیها حالم را پرسید. بعد از همه بازیها همین طور است. به من تبریک می گوید و به من زنگ می زند. تا 2026 با رئال مادرید قرارداد دارم. از رئال دور هستم اما رئالی هستم و وقتی که به سراغم می آیند، فوق العاده است. وینی نیز همیشه به من پیام می دهد، رودریگو نیز همین طور. ”

وی در مورد لحظه انتقالش به رئال نیز صحبت کرد:” در اردوی تیم های پایه برزیل حضور داشتم و پدرم به من زنگ زد و گفت که رئال به سراغم آمده است. باور نمی کردم. نباید پاسخ منفی داده شده بود، می خواستم که قطعا به رئال مادرید بپیوندم. مشتراین دیگری هم داشتم. وقتی که پدرم به من گفت که رئال مادرید به سراغم آمده، حسابی ذوق زده شدم. باور نمی کردمن چون قبل از آن با فلامینگو به جام جهانی باشگاه ها رفته بودم. هم تیمی هایم در تیم برزیل نیز شوکه شده بودند چون باید به رئال می رفتم. به من تبریک می گفتند چون رئال مادرید تیم متفاوتی است.”