مرجع خبری رئال مادرید:  ماه رمضان این هفته آغاز شده است و مسلمانان در سراسر جهان روزه داری را آغاز کرده اند که این مسئله روی شرایط ورزشکاران حرفه ای نیز تاثیر می گذارد.

رئال مادرید در سالهای اخیر بازیکنان مسلمانی نظیر کریم بنزما، مسعود اوزیل، سامی خدیرا، حمید آلتین توپ و نوری شاهین را داشته و بدنسازان و متخصصان تغذیه رئال مادرید هم با این شرایط آشنایی دارند.

در ترکیب کنونی رئال مادرید سه بازیکن مسلمان حضور دارند: فرلاند مندی، آنتونیو رودیگر و آردا گولر. دو تای اول تجربه کافی را در زمینه ورزش  و روزه داری داشته اند اما گولر برای اولین بار در خارج از ترکیه و در یک باشگاه بزرگ، باید روزه داری کند به خصوص که این بازیکن عضلات چندان قدرتمندی هم دارد.

رودیگر یک سال پیش گفته بود که مشکلی با روزه داری ندارد و با آن کنار می آید و با آمادگی ذهنی می تواند ماه رمضان را سپری کند. او برای زمان افطار از متخصصان تغذیه کمک می گیرد تا بهترین غذای ممکن را بخورد و بهترین نوشیدنی های ممکن را مورد استفاده قرار بدهد تا دچار کم ابی نشود. در حقیقت مصرف پروتیین های باکیفیت و غذاهایی که دیرتر هضم بشوند، می توانند به روزه داری خیلی کمک کنند.