مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی در مورد بازی رئال مادرید و اوساسونا صحبت کرد.

200 برد در رئال مادرید:” خیلی افتخار می کنم. بسیار خوشحال و خرنسد هستم اما به خاطر پیروزی خوشحال هستم. خوب بازی کردیم و سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم تا در جدول تفاوت ایجاد کنیم. بهتر از هر زمان دیگری به وقفه بازیهای ملی رسیدیم.”

چهارمین کارت زرد متوالی وینیسیوس:” بازیکنی است که به شدت تعیین کننده است و دو گل زد و با این وجود، همیشه می خواهد بهتر شود. در همه موقعیت هایش فرصت طلب با توپ و بدون توپ بود. البته قطعا باید فشارها را بیشتر کنترل کند.  بازیکن بسیار خطرناکی است و همه این را می دانیم. هواداران حریف او را می کنند. بازیکنان حریف به او خیلی لگد می زنند هر چند که او را بازیکن درستی می دانم. قطعا می تواند بهتر شود چون خیلی متواضع، جدی و باهوش است.”

وقتی وینیسیوس را تعویض کردی، به او چه گفتی؟” چیز خاصی نگفتم. به او تبریک گفتم چون بازی فوق العاده ای بود. حرکات خیلی خوبی داشتند و موقعیت ایجاد کرد. از این حیث بهتر شده است چرا که با توپ همیشه فوق العاده بوده اما حالا بدون توپ هم خارق العاده است. خیلی سریع است و به خوبی شرایط را مدیریت می کند.”

لونین با بازگشت کورتوا نیمکت نشین می شود؟” خیلی خوب کار کرده است و دروازه بانی را کشف کردیم که به ما اعتماد به نفس می دهد. خیلی مطمئن است و وقتی تیبو برگردد، ببینیم چه می شود چرا که از مصدومیتی بسیار جدی خارج شده و باید مثل میلیتائو از او مراقبت کنیم. عجله ای نداریم. لونین مطمئن ظاهر می شود.”

براهیم در حملات بهتر است یا در خلق موقعیت؟” بازیکنی هجومی است اما می تواند همه پست ها را پوشش بدهد، چه در سمت چپ ، چپ راست چه در همککاری با وینیسیوس. نقطه قوتش در خط حمله مربوط به حرکاتش است.  برای حریفان سخت است که پست دقیقش را مشخص کنند  چرا که از حرکت دست نمی کشد. این حرکات به ما فرصت های زیادی در خط حمله می دهد.”

وقتی شوت گولر از وسط زمین را دیدی، چه حسی داشتی؟ خب (می خندد) استعداد فوق العاده ای دارد و فقط با چنین استعدادی می توان چنین حرکاتی را دید. برایم مهم نیست که گل نشد چون از نظر ما گل بود!”

بازی را چطور آنالیز می کنی؟” از ابتدا تا انتهاب، بازی خوبی بود. در خط حمله فرصت طلب بودیم و در خط دفاعی منسجم بودیم. با تعهد و رفتاری فوق العاده ظاهر شدیم. مهم بود و از فرصت استفاده کردیم.”

این گونه جنگیدن در زمینی نظیر اوساسونا چه حسی دارد؟” خیلی خوب است. به دنبال حرکات سریع بودیم. از پشت مدافعان حمله کردیم و در دوئل ها منسجم بودیم. عالی بازی کردیم. مهم بود که پیش از وقفه بازیهای ملی کار را این گونه تمام کنیم. حالا برای مقطع کلیدی فصل آماده می شویم.”

درخشش وینیسیوس:” بدون مشکل می توانست چهار گل بزند. از همه نظر عالی بود. مقابل دروازه حریفان خونسرد بود و خیلی خوب کار کرد. عالی بازی کرد و به چنین بازیکنی نیاز داریم.”

هشت گل در دو بازی:” تازه بلینگام را هم نبودیم که بیشترین گل را در تیم ما زده اما براهیم، وینی و  رودریگو حرکات فوق العاده ای دارند و این باعث می شود که حریفان دچار مشکل شوند.”