مرجع خبری رئال مادرید : تابستان 2025 برای براهیم دیاز خیلی مشکل خواهد بود. در حقیقت براهیم در این تابستان به راحتی استراحت می کند چرا که به یورو و کوپا آمریکا نمی رود اما یک سال دیگر شرایط برای شدشوار خواهد بود.

در حقیقت رئال مادرید باید در خردادماه سال  1404 در جام  جهانی باشگاه های 32 تیمی بین 25 خرداد تا 23 تیر شرکت کند.  جام ملت های آفریقای 2025 نیز از سوم مرداد 1404 آغاز می شود و تا 30  مرداد ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب براهیم در تابستان 1404 عملا استراحتی نخواهد داشت و فصل 26-2025 برایش خیلی دشوار خواهد بود چرا که در سال 2026 نیز به جام جهانی می رود!

براهیم قرار است که ستاره اصلی مراکش در جام ملت های آفریقای 2025 با میزبانی همین کشور باشد.  در واقع می توان گفت که براهیم از روزی که پیش فصل جدید را برای رئال شروع کند تا جام جهانی 2026 عملا استراحت نمی کند و دو سال پرفشار را خواهد داشت!

از سویی فوزی لکجا رییس فدراسیون فوتبال مراکش نیز به مارکا گفت که آنها در تلاش هستند تا براهیم دیاز را به المپیک ببرند. المپیک در  مرداد ماه برگزار می شود. با توجه به این که براهیم به یورو یا کوپا آمریکا نمی رود، می تواند در خرداد و تیر استراحت کند و در مرداد به المپیک برود اما در این صورت، اردوی پیش فصل رئال در امریکا را از دست می دهد. رئال مادرید به بازیکنانش گفته که از بین یورو و کوپا آمریکا و المپیک یکی را انتخاب کنند  که طبیعتا براهیم مشکلی برای حضور در مسابقات پاریس ندارد.