مرجع خبری رئال مادرید : براهیم دیاز اولین بازی خود را برای تیم ملی مراکش در مقابل آنگولا داشت که 87 دقیقه بازی کرد.

وی در پایان بازی گفت :” خیلی خوشحال هستم. روز خیلی خاصی بود. با محبت زیادی با من برخورد شد. افتخار می کنم چون درون زمین حس خیلی خوبی داشتم و اولین بازی خیلی زیبا بود. هم تیمی ها  من را دنبال می کردند و به من خیلی پاس می دادند و خوشحالم که حس عزیز بودن دارم. کل خانواده خیلی احساساتی بودند. زیباست که این پیام را دریافت کنم و حالا باید تلاش کنم تا آینده ای در تیم ملی داشته باشم. از اعلیحضرت پادشاه محمد ششم تشکر می کنم. به خاطر همه کارهایی که از فوتبال کرده و به خاطر حمایت همیشگی از کشور، ممنون هستم. سعی می کنم که بیشترین تلاش خود را داشته باشم. در نهایت من بازیکن رئال هستم و سعی می کنم که بیشترین تلاش را برای باشگاهم و  تیم لمی داشته باشم. خهوشحال می شوم که بتوانم در تورنمنت های مختلف حضور داشته باشم و به تیم کمک کنم.”

براهیم در این بازی عملکرد خوبی داشت و رسانه های مراکشی از نقش او در تیم، تمجید کردند.  ولید رکراکی سرمربی مراکش نیز در موردش گفت :” بازیکنان باید هماهنگ شوند و تاکتیک را عوض کردیم. براهیم با روحیه تیمی هماهنگ شدند و این خوشایند است. رابطه خوبی را دیدم. خوشحالم که براهیم و الیاس آخوماچ به ما ملحق شدند. می دانیم که براهیم چیزهای زیادی در آینده به ما خواهد داد.”

از سویی براهیم تصویری در کنار اشرف منتشر کرده که نکته جالب مربوط به جوراب خونی اوست که نشان از خشونت شدید بازیکنان آنگولا دارد.