مرجع خبری رئال مادرید : رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید در گفتگو با گاردین در مورد شرایطش صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” زمان سریع می گذرد و در یک لحظه ممکن است که همزمان شاد و ناراحت باشی چرا که همه چیز خیلی سریع تمام می شود. باید تمرکز داشته باشی و سخت تلاش کنی تا تاریخ سازی کنی. گاهی فکر می کنم “لعنت، دیگر من بازیکن جوان تیم نیستم!” اما خوش شانس هستم که این تجربه  را کسب کرده ام. هر چند که خیلیج وان هستم اما با من مثل شخصی پخته برخورد می شود و به تازه واردها تا جایی که بتوانم ، کمک می کنم.”

این ستاره در ادامه گفت:”  امروز در بزرگ ترین تیم و باشگاه دنیا بازی می کنم. اگر انتظار تحمل فشار در این دو تیم را نداشته باشم یعنی یک جای کارلم می لنگد. اگر فشار را تحمل نکنم، نمی توانم ادامه بدهم. هرگز نمی توانم به باختن راضی باشم. این ذهنیتی در رئال مادرید و تیم ملی برزیل است. همیشه به بردن فکر می کنم. این چیزی است که در ذهن من است. نیاز دارم تا برنده شوم تا هواداران برزیل و رئال مادری درا خوشحال کنم. همه کمی ترس دارند. برخی افراد می دانند که چطور با ترس مواجه شوند. تفاوت همین است. حقیقتا فشار زیادی وجود دارد. در فوتبال، استرس وجود ندارد. اگر چهارشنبه برنده شوی، بهترین بازیکن دنیا هستی و اگر یکشنبه ببازی، بدترین بازیکن دنیا می شوی. باید تعادل وجود داشته باشد.

این بازیکن در مورد تحمل فشارها هم صحبت کرد:” سعی می کنم که نگران نباشم. باید مراقب آرامش ذهنی خود باشیم. به همه نه تنها بازیکنان توصیه می کنم ک هبه روانشناس مراجعه کنند. این از مارس سال گذشته شروع شد. پدرم به من توصیه کرد که به روانشناس مراجعه کنم. در ابتدا مخالف بودم چرا که فکر می کردم که برالی من مناسب نباشد اما بعد از آن فهمیدم که روانشناس به من کمک می کند.”

رودریگو در مورد توهین های نژآدپرستانه به خودش پس از درگیری با مسی در بازیهای ملی قبلی نیز صحبت کرد:” توسط خیلی از آرژآنتینی ها با توهین های نژادپرستانه مواجه شدم. شرایط ناراحت کننده ای بود و روی من تاثیر منفی گذاشته بود. ناراحت بودم اما از همه اکانت های توهین کننده شکایت کردم. خیلی از آنها قطعا از شکایت من ترسیده اند. برخی فکر می کنند که می توانند هر چیزی که بخواهند را در شبکه های اجتماعی بنویسند اما بعد از آن شکایت دریافت کردند.”

این ستاره در مورد فصل بلینگام نیز صحبت کرد:” بازیکنان انگلیسی زیادی در لالیگا وجود ندارند اما رئال مادرید استقبال خوبی از او داشت. همه چی زخیلی خوب پیش رفت. سبک بازی او به خوبی با سبک بازی ما هماهنگ است. سال گذشته سبکی را داشتیم که مشابه سبک همیشگی رئال است اما امسال سیستم ما عوض شده است و مشخصه های بلنیگام در این سبک کاملا جواب داده است.”

رودریگو در مورد حمایت نزدیکانش از خودش هم صحبت کرد:” برخی چیزها را نمی خواهی بشنوی و نزدیکانت به تو نمی گویند اما حقیقت این است که تو مجبوری که چنین چیزهایی را بشنوی. دوریوال سرمربی برزیل از ابتدا با من شفاف صحبت کرد. این خیلی خوب است و باعث می شود تا برای مسئولیتم اماده شود. در سنی نیستم که بخواهم از دیگران حرفای نادرست را بشنوم. این نشان می دهد که همه بازیکنان سبک یکسانی دارند. این نسلی جدید است و می توانم یکی از لیدرها باشم. می توانم در تیم نقش داشته باشم. می دانم که انتظارات هواداران از من زیاد است.”