مرجع خبری رئال مادرید : اکرم کونور خبرنگار ترکیه ای گزارش داده است که رئال مادرید شرایط خرید پدرو پورو دفاع راست تاتنهام را دنبال می کند.

این دفاع راست اسپانیایی پیش از این هم مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و به حضور در رئال ابرا زتمایل کرده بود. درخشش او در تاتنهام باعث شد تا به تیم ملی اسپانیا راه پیدا کند.کونور مدعی است که تاتنهام حاضر است تا با 55 میلیون یورو این دفاع راست را بفروشد.رئال فعلا برای خرید دفاع راست عجله ای ندارد چون فصل بعد کارواخال و لوکاس در تیم خواهند بود و برنامه برای خرید در این پست مربوط به سال 2025 خواهد بود.

خبرنگار ترکیه ای همچنین  گزارش داده است که لیورپول قصد دارد که به رئال مادرید در مورد ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست انگلیسی ضدحمله بزند.در حقیقت لیورپول در تلاش است تا قرارداد  ترنت الکساندر آرنولد را تا 2026 تمدید کند و او را از مسیر رئال مادرید دور کند.گفته می شود که رئال در نظر دارد که آرنولد را در سال 2025 با اتمام قراردادش با لیورپول به صورت رایگان بخرد.

اکرم کونور خبرنگار غیرمعتبر ترکیه ای همچنین مدعی است که رئال مادرید به خرید کریستین موسکرا علاقمند است. این مدافع 19 ساله اسپانیایی – کلمبیایی در این فصل در 28 بازی خود در والنسیا خوش درخشیده است. او تا سال 2026 با والنسیا قرارداد دارد و اتلتیکو و بارسلونا نیز به خرید او علاقمند هستند.